«Маршрутки» Ужгорода: враження дня 1-го

Від сьогодні ужгородці їздитимуть бусами по «2 грн». Правда, деякі депутати заявили: на найближчій сесії потрібно таки залишити попередній тариф. Сумнівно, що це рішення наші обранці підтримають.

«Маршрутки» Ужгорода: враження дня 1-го

Єдине, чим залишилося тішитися пасажирам, котрі обурювались –– 2 гривні це майже як у Києві, що тамтешні маршрутчики заявили: у стольному граді вони можуть коштувати взагалі 6 гривень. Але то таке... Нам до них далеко.
 

Не утримався нині від "спокуси" випробувати на собі "транспортну реформу".
 

Перше, що впало в око, – на 8-му маршруті з'явився величезний бус неідентифікованої мною марки – в такий, безсумнівно, запакуються і пенсіонери до поліклініки, і студенти до своєї Альма-матер. Як у ньому їдеться – не знаю. Проте, думаю, поки доїде цей автобус від Чорновола до УжНУ, будь-який студент встигне підготуватися до практичної. Ну і звичайно це – плюс. Для студента, звісно ж.
 

На 3-му маршруті, здається, все без змін. Мікроавтобуси залишилися на 27-му. Щоправда – не "ГАЗелі", і то вже радує. А, напевне як пам'ятник ери попереднього мера, залишилися ці "хитрі" машини на 15-му маршруті. Напевне, аби їх в центрі не бачили, зупинку "15" видворили з Корятовича подалі – поближче до "перечинського" вокзалу". Зрештою правильно – звідти буси їздять у села, а Оноківці, як-не-як, село.
 

Пасажири 14-го маршруту відтепер мають щастя їздити у "сірникових коробках". Інакше я гібрид пасажирського "ГАЗеля" із вантажною машиною під назвою "Рута" назвати не можу. Невже не можна сюди на маршрут поставити комфортніші "Еталони" або ж "Богдани"? Чиновникам видніше. "Еталони", до слова, чомусь зникли й з 21-маршруту.
 

Не встигли на більшості кінцевих зупинках поки що покласти табличок із графіком руху. Сподіватимемось, що це станеться найближчим часом. Бо без графіку уся "транспортна реформа" може звестися до нуля.

P.S. І найголовніше: з 14-го маршруту, здається, нарешті, зникли горезвісні "ПАЗи". Напевне, прямо з маршруту поїхали на склад металобрухту. Туди їм і дорога.

P.P.S. Ні, "ПАЗи" таки залишились. У п ятницю, 17 грудня, помітив їх на 21-му та 10-му маршрутах. Любить влада ці "ПАЗи", ой як любить...

16 грудня 2010р.

Теги:

Коментарі

ЗНАЮЧИЙ 2010-12-30 / 22:56:00
Аноім, накінець ви зрозуміли, що городу потрібний коммунальний транспорт. Булоб ще добре якби ви і ті 68 (!!!)власників автобусів які" виграли"тендер на перевозку пасажирів і требують 50 коп.,( а вони люди не бідні), усвідомили, що городські перевозки ніколи не були прибутковими.
П.С. Автобуси повинні їздити, як на маршруті №8 ", практично пустий" зато ПРАКТИЧНО і щоб льготників возили.

2010-12-28 / 15:38:00
Но, вообще, я понял. О чём тут, вы все. Ужгороду нужен коммунальный транспорт. Но его пока нет. Безусловно, нужен! Кстати, видел сегодня большой автобус на маршруте "8". Практически пустой, кстати.... Почему этот автобус гоняется по нерентабельному маршруту? И что делать его водителю?

И еще один нюанс. Маршруток - больше, чем достаточно! Пусть они не простаивают на конечных остановках. Поэтому дело не "в высоте", или в "широте". Дело в графике.

2010-12-28 / 15:31:00
Большие автобусы - нужны. Но не в таком количестве, как было до начала 90-х. Пустить их на на 10-й, на 14-й маршрут. А на другие пускать их нецелесообразно. Раньше, была необходимость и в "гармошках". Но сейчас, необходимости в них, пока нет.

Насчет "полные-не полные". Еще раз говорю. Практика показывает, что на большинстве маршрутов, достаточно "Богданов". Которые пусть ездят с малыми интервалами - это всё лучше, чем долго ждать большой автобус.

Другое дело, что если бы Ужгород был крупным промышленным центром, как раньше, то необходимость в больших автобусах, была бы ЕЩЕ БОЛЬШЕЙ.

-|-|-|- 2010-12-27 / 00:09:00
анонім, 25.12.2010 19:23, ще до побудови кільця на Легоцького 7-ка не повертала на Грушевського.

ЗНАЮЧИЙ, +100!

ЗНАЮЧИЙ 2010-12-26 / 14:25:00
Анонім ! Місту потрібно не "побольше" "РУТ" і "БОГДАНОВ", а побільше автобусів великої вмістимості, щоб пасжир міг сісти на любій зупинці, а тепер що(!?) мікроавтобус проїде дві три зупинки і вже повнний, а що робити тим, які стоять далі??? Тому, мерія повинна запамятати, що для міських перевезень пасажирів "ГАЗЕЛІ" РУТИ" не придатні, які б вони не були високі чи широкі.

2010-12-25 / 19:27:00
Забыл добавить. Видал вчера, этот самый, большой автобус "8". Очень знакомый! Видел этот "Икарус" много раньше. Он возил рабочих на "Еврокар".

Автобус большой, но плохо, что он пригородный.

2010-12-25 / 19:23:00
Аноним - Знаючому. Я говорил о высоких "Газелях". Слава богу, что низких "Газелей" практически не осталось, но, другое дело, что действительно нужно побольше "Рут", "Богданов" и т.д. Кстати, заметил, что "семерка", немного поменяла маршрут, и не заворачивает на ул. Грушевского.

Пассажир 2010-12-20 / 10:57:00
Цены на бензин выросли- но ведь весь городской транспорт ездит на газу?
Но большой плюс, что убрали маленькие маршрутки, и на маршруте 14 появился большой автобус, который раньше ездил по 21 маршруту. И Руты тоже ничего так- удобно.

ЗНАЮЧИЙ 2010-12-20 / 10:45:00
Друге.Анонім , мерія, підприемці-перевізники повинні запамятати, що міський пасажирський транспорт ніколи ні в одній країні не був прибутковим. Підприємці-перевізники ,якщо хотять мати прибуток повинні самі сідати за руль і їздити в Почаево СИневирське озеро ,свадьби , і т.д. А обдирати народ тільки зате, що уних немае прибутків, це аморально!

ЗНАЮЧИЙ 2010-12-20 / 10:18:00
Анонім! Видно що ви не їздите маршрутками . ЯКби поїздили кожен день зогнутим буквою "Г" з ул. Чорновола до пл. Корятовича або БАМА то у вас змінилась би думка про "ГАЗЕЛІ" .Це перше.

2010-12-19 / 21:00:00
И потом, я наоборот, за. Что низкие "Газели" убрали с маршрутов. А вот, что плохого в высоких "Газелях"? Тот же маршрут 2. Допустим, будет большой автобус. Но курсировать до Горян и наза, он будет каждый час-полтора. Очень плохо!

Кроме того, очень больной вопрос - как иметь прибыль водителю большого автобуса? Разве что, убрав конкурентов с маршрута.

2010-12-19 / 20:46:00
Во-первых, дело в комфортной поездке, а не в микроавтобусах. А во-вторых, Ужгород - не Симферополь, Львов или Киев. Поэтому, как в небольшом Ужгороде, организовать перевозки, сугубо большими автобусами? Да никак!

Во-вторых. Автобусы больше - интервал тоже больше.

Ярослав Гулан 2010-12-18 / 21:48:00
аноніму - бачу, Вам ну дуже вже подобаються мікрики, та ще й на "Шахті". Звичайно, це менший район, ніж Новий, але не думаю, що там достатнього мікроавтобусів.

А якщо ви маєте на увазі конкретно маршрут "Шахта-БАМ", то як вихід -- зробити чіткий графік руху (і тоді великий автобус заповниться, бо всі знатимуть, що він чітко відправляється у 07.30, 08.00 і т.д.).

Якщо дійсно за один рейс їздить всього до 14 чоловік, що ж - хай тоді там їздить "ГАЗелька".

Кнут 2010-12-18 / 19:19:00
В Ужгороді автобуси "Рута", які відслужили свій ресурс отримали нову назву - "Рата".

2010-12-18 / 18:58:00
А как же, с маршрутами на Шахту? Даже "Газели", далеко не всегда туда полные ездили. Так может, всё-таки, большие автобусы не на всех маршрутах?

2010-12-18 / 18:56:00
Большие автобусы в Ужгороде, не особо нужны. Даже во времена СССР, они далеко не всегда были заполнены. Причем, очень давно, при том же СССР, курсировали и маршрутные такси, РАФики, по двум маршрутам.

ЗНАЮЧИЙ 2010-12-17 / 22:07:00
Кращеб депутат Х замість бусиків "РУТА"( які випускають в Донецьку і їх ніхто не покупае), купив два -три великі автобуси типа того, який їздить на 8- му маршруті, було б більше користі для ужгородців,а так, як на мою думку "РУТА" це політичний хабар донецьким ділкам за те, що цього депутата прийняли в Патію Регіонів......

ЗНАЮЧИЙ 2010-12-17 / 19:00:00
ПОКИ МЕРІЯ НЕ ЗАМІНИТЬ ВСІ БУСИКИ НА ВЕЛИКІ АВТОБУСИ ,ПРОБЛЕМА З ПАСАЖИРСЬКИМИ ПЕРЕВЕЗЕННЯМИ В МІСТІ НЕ БУДЕ ВИРІШЕНА.

2010-12-17 / 18:49:00
Зачем так раздувать? Вопрос поднятия тарифов стоял и до выборов, да и цены на бензин еще больше выросли. "Пазы", действительно, остались. А что делать, если возить пассажиров не на чем? Да и автобусам этим, если не ошибаюсь всего десятилетней давности, а то, что их такое состояние - это такое качество нашей продукции.

Интересно, что маршрутные указатели, зачем-то, поменяли на другие.

Прохожий 2010-12-16 / 22:32:00
Выборы "выиграли", раздали каждому по 100-200 деревянных, да еще и "портфельную инвестицию" пришлось провести - вот теперь, пипл, прямо сегодня, начинай возвращать!


Ярослав Гулан
Публікації:
/ 1«Хтозна-онлайн». На Закарпатті збільшується кількість анонімних сайтів
Право журналіста на інформацію. Захищати чи ігнорувати?
/ 10«Комунальна» журналістика Закарпаття:
/ 4Закарпатські джинсовики – банки, магазини, політики
Інтернет-ЗМІ Закарпаття: ситуація покращується
/ 9Редакція закарпатської газети – редактора та верстальника достатньо?
Журналіст знає, корупціонер боїться
/ 6На друковане слово грошей вистачає не усім
Газетна листівка під двері. Це краще, ніж джинса
«Реклама» обласної влади на Закарпатті обійдеться у 48 тисяч на місяць
На Закарпатті слово під загрозою контролю. Але вихід є
/ 2Державні і комунальні ЗМІ – у вільне плавання. Або ж в історію
/ 1Сайту Ужгородської міської ради «допомагає» приватний веб-ресурс. Чи це етично?
/ 2Мерський фінал в Ужгороді
/ 4Набережна Незалежності у приватній власності?
/ 10За скільки продали землю у центрі Ужгорода?
/ 5Ужгородські регіонали уже поклали око на дитячу вузькоколійку?
/ 12Чи скаже мер Ужгорода, де я живу?
/ 1Хто лукавить про автономне опалення – ужгородська влада чи регіонал?
/ 5Що приховує від людей сільський голова Поляни?
/ 9Украсти від ужгородців останню аптеку? Дозволено
/ 3Навіщо «Падіюн» подарували області?
/ 23Маршрутки й далі вирішують, як їм їздити
/ 16 Сміттєві афери в Ужгороді
/ 11Ужгород – приклад тепла?
» Всі записи