Маршрутки й далі вирішують, як їм їздити

Для чого тоді громада утримує відділ транспорту?

фото з сайту citylife.uzhgorod.ua
фото з сайту citylife.uzhgorod.ua

20.40. 11 липня. Площа Корятовича. Початкова зупинка. Стоїть автобус "Рута" під номером "22" – номерний знак АО 4397 АХ. 20.45 – стоїть, 20.50 – стоїть, 21.00 – далі стоїть, 21.02 – один з пасажирів не витримує: звертається до водія, коли той збирається їхати. На що шофер відповідає: коли заповниться салон. Решта пасажирів підтримують: "Їдьте вже!". На що водій відповідає унікальну фразу: "А я взагалі не на маршруті. Хочете – можете всі вийти". Вимогу пасажирів негайно оприлюднити свій графік руху та назвати підприємця-власника автобусу водій ігнорує. Через кілька хвилин все таки рушає.

От як гарно міська влада Ужгорода навела порядок із міськими перевезеннями. Далі вже – краще нікуди. Ну що ж, якщо водій приховує інформацію, хто і за яким наказом йому сказав саме так надавати послуги пасажирам, спитаємо її безпосередньо у мерії.

Отже, згідно з Законом "Про доступ до публічної інформації", прошу міського голову Ужгорода, а також начальника відділу транспорту і зв'язку Ужгородської міськради оприлюднити:

– хто власник автобусу "Рута" (номерний знак АО 4397 АХ)? Чому цієї інформації немає у салоні автобуса?;

– графік руху автобусів №22;

– графік руху конкретно автобуса №22 (номерний знак АО 4397 АХ);

– яку відповідальність понесе власник автобуса (номерний знак АО 4397 АХ) за недотримання графіку руху?

– Схему автозупинок на маршруті №22? Чого вони відповідно не облаштовані на вулицях Перемоги та Достоєвського?

Чекаємо відповіді. Громада має право знати!

11 липня 2011р.

Теги:

Коментарі

ОХ ОТЧАЯННЫЙ 2011-07-27 / 00:38:00
:) знаєм таких... лідер серед простоювань на зупинках. на Заньковецькій він так само може хвилин 20 простояти. машину розпізнати легко, тому якщо її черга їхати, то краще я постою поруч і дочекаюсь 7-ки.

та і сам маршрут не тішить. якшо на Чорновола майже завжди стояли мінімум 2-3 Газельки маршруту '7-А', то зараз- пусто... доводиться чекати певний час, або плювати і їхати іншою маршруткою)

УЖГОРОДЕЦЬ 2011-07-15 / 17:30:00
Ярослав не надійтесь, що ви отримаете відповідь від мерії тому, що цей маршрут №22 і автобус на мою думку, належить депутату АНДРІЇВУ. А це як відомо всім наш закарпатський ФІРТАШ, який фінансує............

Дума Сергій 2011-07-15 / 09:12:00
Ото ж бо громадо, просто щоби дати комусь (владі, маршрутчикам, і т.д.) зрозуміти що вони неправі треба просто відмовитись від їх послуг, наприклад:
- задрали маршрутки, сідай на велосипед, для багатших - купи машину;
-подорожчав бензин, продай машину, купи велосипед;
-нема грошей на велосипед - купи хороші кросівки;
- остогидла влада - можеш потерпіти до наступних виборів- терпи, не можеш - йди пиши листи, займайся бюрократією..., маєш мало терпіння - купи вили !!!

ПС: Доречі вже багато моїх знайомих, з різних прошарків , коли заходить річ про владу кажуть " На вила їх треба !!! ", не знаю чому, але здається просто пробиває національна самоідентичність людей, коли ще в ті роки, коли люди не мали нічого окрім коси, вил, ціпка, палиці саме вила ставали зручним "аргументом" у одвічному протистоянні Народ - Влада...

ярослав орос 2011-07-14 / 21:28:00
анонім, 14.07.2011 21:26
Андрей, 13.07.2011 09:44
вибачте, не зареєструвався...

2011-07-14 / 21:26:00
Андрей, 13.07.2011 09:44
2 ярослав орос:
діду, твоє яке діло до ужгородських маршруток, міської влади і її прес-секретарок? задумайся! велика справа укроарійців стоїть на місці і чекає на свого Адольфа з Великого Лугу, а він в той час, хряпнувши водівки, фруструє з приводу п.Алли.

та, буває, мало інколи й хряпну... й попри те ще й пишаюся ярославом гуланом і всіма моїми тезками, які цінують ім*я свої...

п.Тамара 2011-07-14 / 08:48:00
Согласна с Татьяной. Поэтому когда нарушаются наши права, надо возмущаться не на этом сайте, а конкретно, в письменном виде, обращаться в соответствующие ведомства с просьбой дать ответ в положенные законом сроки. А потом действовать дальше. В конце-концов не мы " слуги народа", а чиновники. Пускай работают на наше благо.
Ярослав, нормальные , наболевшие темы затрагиваете в своих блогах.

Тетяна 2011-07-14 / 06:14:00
Досить риторичних запитань на кшталт "Куди дивиться влада?" Всі ми добре знаємо, куди вона дивиться.

Ярослав Гулан правильно розставляє акценти. Все залежить від громади.
Треба себе поважати і вміти відстоювати права, а не кричати "гвалт!" і чекати, що хтось прийде і зробить.

Іван 2011-07-14 / 06:05:00
Якщо транспортний відділ не працює, треба його розігнати і набрати других людей, які будуть працювати, вчора наприклад, власник маршруту №2 знімає одну маршрутку з маршруту, і вже їдуть не через 15 хвилин, а через 20, немає кому перевірити

п. Тамара 2011-07-13 / 22:17:00
В транспортном отделе есть должность, но нет человека, который способен был руководить. "Кадры решают все".

студент 2011-07-13 / 15:53:00
аналогічна ситуація і з маршрутом № 6. Вони стоять на Бамі по півгодини, а потім беруть і стоячих, і висячих. На першій же зупинці, біля гуртожитків, усі місця зайняті. І то не тому, що в них машин не вистачає. А з жадібності. Бардак повний. І куди дивиться влада і ДАІ?

Андрей 2011-07-13 / 15:53:00
2 Обращение к автору, Ярославу Гулану., 13.07.2011 15:46:

уважніше читайте перед тим як кричати "ашібаєтєсь! нікада!" - автор не закликає як ви собі нафантазували якийсь "закон принять", а задає конкретні питання у конкретних посадових осіб щодо (не)виконання УЖЕ існуючих законів. І це єдиний можливий шлях, але ви далі чекайте свого "гомункулуса" ідеального виконавця законів.

Обращение к автору, Ярославу Гулану. 2011-07-13 / 15:46:00

Уважаемый автор! Неужели, вы думаете, что достаточно только закон принять, и всё отлично будет "сразу, и с неба упадёт"? Вы, ошибаетесь! Наведение порядка, и принятие законов - не одно и то же. Допустим, у нас будет прекрасное законодательство. Но, коррупция и бардак, от этого не изчезнуть. Почему? Потому, что некому будет эти прекрасные законы выполнять.


 


Згоден - наведення ладу і прийняття законів - не одне й теж. Тому за тим, як дотримуються і виконуються закони, повинні стежити не лише правоохоронці, громадські активісти, журналісти, а й усі громадяни. І лише так можна навести у країні лад.


Щодо конкретного випадку. Я не думаю, що не буде кому закони виконувати. Власне, якщо ми захочемо, то їх будуть виконувати. От поінформував я про порушення, який допускає власник автобусу з номером  АО 4397 АХ. ДАлі стежитиму, як у мерії на це відреагують і чи усунуть порушення. Якщо не усунуть - значить підозрюватиму, що власник дав у мерії хабар. А раз підозрюватиму про хабар, значить на наступних виборах за нинішню владу не голосуватиму. Саме за такою схемою ми й маємо обирати собі владу. І моніторити її діяльність, виявляти і повідомляти усіх про знайдені нами порушення - починаючи від надання послуг пасажирських перевезень чи вивозу сміття і закінчуючи, перепрошую, діяльністю КП "Комбінат комунальних послуг". Саме це я і намагаюся робити.

2011-07-13 / 15:42:00
Rusyn Val, 12.07.2011 23:43
Ситуация в наше время - чем лучше? Что при социализме, навязывали товар, что сейчас. Разница только одна - рынок преследует цель сделать деньги, и предпочтительно "из воздуха".

Насчет маршрута №2. Хорошо помню, что даже во времена СССР, он был очень нерегулярным, и подолгу приходилось ждать автобус. По некоторым другим маршрутам, аналогично!

Андрей 2011-07-13 / 09:44:00
2 ярослав орос:
діду, твоє яке діло до ужгородських маршруток, міської влади і її прес-секретарок? задумайся! велика справа укроарійців стоїть на місці і чекає на свого Адольфа з Великого Лугу, а він в той час, хряпнувши водівки, фруструє з приводу п.Алли.

Rusyn Val 2011-07-12 / 23:43:00
Почитав цей матеріал.Дивно - 20 років пройшло,а "пролетаріат"шоферський все в соціалізмі.Хочу їду,не хочу не їду.Памятаю як багато років назад в магазинах продавали в "в нагрузку" - хочеш "дихвіцит" - купи до того і ще якесь г.... .
Ліцензію хозяїн транспортного засобу дістав?Дістав.Не виконує декларовані послуги?Для початку солідний штраф,на помогло - забрати ліцензію. Але ... Ліцензію він дістав "за бабло"."Процент" платить також,скоріше за все.Хто-ж його проконтролює,якщо сам "контролер" з нього "стриже"?Так-то малята - "мафію перемогти не можливо,мафію треба очолити"(с).

ярослав орос 2011-07-12 / 21:49:00

 



Пане Оросе, будь ласка - свої симпатії або антипатії - на іншому полі. Тут хочеться чути думки конкретно по транспортній темі. Дякую за розуміння.



Ярослав Гулан.

Ярослав Гулан 2011-07-12 / 16:36:00
Для Андрей:

Пане Андрей, хотів відповісти на ваш коментар і випадково його видалив - не на ту кнопку натис. Перепрошую.

Ви запитували, чи відправив я і офіційний інформаційний запит.

Так, відправив. І відповідь його обов`язково тут опублікую.

К 2011-07-12 / 11:05:00
Маршрут № 15 - вже не пригадую, коли востаннє їхала сидячи. Після підняття оплати до 2 грн. стали їздити ще рідше. Раніше на Корятовича був ряд маршруток і відправлялися, коли заповнені всі сидячі, а зараз приїжджають, коли назбирається натовп і вже з кінцевих їдуть з купою стоячих.

777 2011-07-12 / 10:57:00
Чому автобус маршруту №!9, №19-а їздять тільки до 17-00? Люди закінчують роботу саме в цей час, то як їм доїхати потім на КПП, на Галагуру?
А так до ціх маршрутів претензій не має: стали їздити регулярно. За це дякую.

2011-07-12 / 10:09:00
На жаль, міська влада йде стежкою Рати...


Ярослав Гулан
Публікації:
/ 1«Хтозна-онлайн». На Закарпатті збільшується кількість анонімних сайтів
Право журналіста на інформацію. Захищати чи ігнорувати?
/ 10«Комунальна» журналістика Закарпаття:
/ 4Закарпатські джинсовики – банки, магазини, політики
Інтернет-ЗМІ Закарпаття: ситуація покращується
/ 9Редакція закарпатської газети – редактора та верстальника достатньо?
Журналіст знає, корупціонер боїться
/ 6На друковане слово грошей вистачає не усім
Газетна листівка під двері. Це краще, ніж джинса
«Реклама» обласної влади на Закарпатті обійдеться у 48 тисяч на місяць
На Закарпатті слово під загрозою контролю. Але вихід є
/ 2Державні і комунальні ЗМІ – у вільне плавання. Або ж в історію
/ 1Сайту Ужгородської міської ради «допомагає» приватний веб-ресурс. Чи це етично?
/ 2Мерський фінал в Ужгороді
/ 4Набережна Незалежності у приватній власності?
/ 10За скільки продали землю у центрі Ужгорода?
/ 5Ужгородські регіонали уже поклали око на дитячу вузькоколійку?
/ 12Чи скаже мер Ужгорода, де я живу?
/ 1Хто лукавить про автономне опалення – ужгородська влада чи регіонал?
/ 5Що приховує від людей сільський голова Поляни?
/ 9Украсти від ужгородців останню аптеку? Дозволено
/ 3Навіщо «Падіюн» подарували області?
/ 16 Сміттєві афери в Ужгороді
/ 11Ужгород – приклад тепла?
/ 7Мерії на замітку – заплатити за сміття заважає ЖЕК
» Всі записи