Дивує також позиція Фронту Змін, активісти якого заради піару Яценюка не пошкодували грошей, аби на час президентської кампанії таки запустити вузькоколійку в роботу.
Нині очевидно одне - комплекс має бути на балансі Львівської залізниці. По-перше, так його неможливо здерибанити. По-друге, лише Львівська залізниця має гроші для того, аби принаймні раз на тиждень запускати поїзд в рух. Як це робиться у Луцьку чи Львові.
Міська ж влада Ужгорода повинна зробити все, аби гурток юного залізничника став структурою "Падіюну". Шкода, що міські депутати Ужгорода про таке не думають.
небайдужий 2013-04-04 / 19:41:26
А чого дивує позиція фз?
Вибори закінчились і всеодно,що там далі холопи будуть робити зі своєю вузькоколійкою.
на баланс держави і всіх ділов.
Анти Ригг 2013-04-04 / 18:18:45
І коли подавляться ці кляті Галичани Від Риггів брати Андрііви Бодік і Андрюша??? Все мало Краснодонців, Мясокомбіната, АТП , Аптек в Ужгороді ще хочуть загарбити і Штреку від дітей наших??
Ужгородець 2013-04-04 / 13:28:25
Регіонали на чолі з Погореловим хотять пустити там все на металобрухт. Це вам гарантія 1000%
Хюндай 2013-04-04 / 00:05:22
Може регіонали там хочуть запустити "Хюндайку"?
штрека 2013-04-03 / 23:13:07
Навіть Львівська залізниця відчуває тут бажання вкрасти - http://zakarpattya.net.ua/News/108717-Uzhhorodska-miska-rada-prykro-zdyvuvala-Lvivsku-zaliznytsiu