“ЛАЗ” — це історія українського автобусного будування. І хоча тепер завод належить росіянам, все ж його бренд є українським. І дуже шкода було б, якби цей завод збанкрутував, як це сталося у тій же Угорщині із “Ікарусом”.
У Києві на міських маршрутах їздять “ЛАЗи”. Зручні і комфортні автобуси. У Закарпатті старенькі “ЛАЗи” їздять на приміських маршрутах. Коли заходжу у такий бус, то з головою поринаю у спогади дитинства — тоді я ними їздив частенько. І тільки за це я вже вдячний рішенню влади, що нові “ЛАЗи” їздитимуть Україною.
2010-12-17 / 18:59:00
Причем, такой парадокс. Всем известные пригородные ЛАЗы, всё еще, если не ошибаюсь, продолжают выпускать. Под маркой ДАЗ, правда, но всё равно - это дебилизм полный.
Некоторое время, в Ужгороде можно было встретить такие автобусы. Один из них, на перечинском направлении, 2001-го года выпуска. От старого ЛАЗа, отличается только отсутствием двери, слева от водителя, и современным креслом.
2010-12-17 / 18:55:00
Разве современные ЛАЗы, плохие? По крайней мере, на вид, производят впечатление добротно сделанных автобусов.
Насчет "Богданов". Как ни странно, но по комфорту, хуже... Автобусов "ПАЗ"! Да, старые - но я говорю об интерьере и о большей приспособленности их к пригородным и городским перевозкам.
Ох, не могу! "Богданы дешевле". Да как можно сравнивать большой ЛАЗ, с малым Богданом? Тем более, по цене?
na_pyvo 2010-04-04 / 12:20:00
ЛАЗи такі самі консервні банки з МАНівськими моторами та ходовою і т.д. Не знаю як ви, а я вдосталь ними їзджу. Нові Богдани http://bogdan.ua/img/proizvodstvo/bus/08_b.jpg зручніші за ЛАЗи і дешевші.
Єдине в цій історії радує: львівяни про яких ніразу в аргументах не згадали мають тепер роботу, а отже, й зарплату. Адже не секрет, що виробництво іде так-сяк, від замовлення до замовлення, а відповідно, й зарплата так само: голенька ставка, і раз через раз хороші премії.
МК 2010-04-02 / 17:52:00
еххх... здаюсь! . я теж вже цілком і повністю підтримую Ярослава... :) .. морально!
Але з складу замовників пречудових, надійних, непаяних, неконсервно- банкових (як вони - автобусники, їх називають) автобусів, а заодно і платників по державним зобов`язанням згідно урядової гарантії я, мабуть, вийду!
Інвестиції у гордість вітчизняного автобусобудування обмежу вартістю проїзного квитка! Тим більше, що навряд чи скоро на львівські автобуси прийдеться ці квитки купувати.
Адже в найближчий час (5 років, мінімум) ЛАЗ буде виконувати урядове замовлення для чотирьох міст (Київ, Харків, Донецьк, Львів) - 1500 автобусів і 500 тролейбусів.
При тому, що в найкращий - докризовий 2007 рік Львівський автозавод випустив 471 одиниць нової колісної техніки всіх видів, в 2008 - річний обсяг скоротився на 140 одиниць, в 2009- 2010 роках не випустив жодного нового автобусу (офіційні дані корпорації автомобілебудівників Укравтопром).
І до речі, коли в нас чемпіонат по футболу "Евро - ?" ?!!! Чи може це для Сочі програма?
p.s. вибачаюсь за помилку в попередньому повідомленні - згідно урядового меморандуму сума замовлення ЛАЗ-у складає не 2,5 млрд, а 3,5 млрд грн.
АВТОБУСНИК 2010-04-02 / 13:25:00
Цілком і повністью підтримую Ярослава! Поки-що наші конструктори не спромоглися зробити щось краще за ЛАЗа. Газельки, ПАЗИКИ , БОГДАНИ , це не автобуси, це (як ми їх називаемо) консервні банки одноразового використаннья. Ці автобуси вигідні (тому що вони дешеві) тільки тим ділкам не чистих на руку, які розвалили автобусні парки по всій області( і не тільки по області...), наживаються за рахунок пасажирів не думаючи про комфорт громадян.
В.С. 2010-03-31 / 22:30:00
Краще їздити в таких "Лазах", ніж на наших перепаяних "Газельках". Сьогодні їхала стоячи, коли вийшла на Поштовій, думала не розігнуся. Автобуси мають бути такими, щоб у них було зручно як сидіти, так і стояти. А головне - безпечними для пасажирів! ;)
МК 2010-03-31 / 21:19:00
Хм... свята простота... :) комерційне підприємство з російськими власниками, за якими в новітній час тягнеться шлейф корпоративних скандалів, отримує державне замовлення на сумму 2,5 млрд (!!!!) грн, без тендеру, без конкурсу?!!
При цьому застосовується гарна схема по заведенню коштів на підприємство - банківський кредит державних банків (Ощад і Укрексім), по якому грошові кошти на протязі короткого часу заходять на ЛАЗ - в якості попередньої оплати за "потім" виготовлену продукцію, а сплачувати кредит будуть комунальні підприємства місцевих громад - щасливих "замовників" автобусів.
Ну а якщо щось, то під цей проект банкам надається державна (!!!) гарантія, тобто (дуже вірогідно) сплачувати його буде безпосередньо Славко Гулан, дописувач МК і навіть сам власник ресурсу, пан Олег, за рахунок податків, що вони по чесному перераховують в державну казну.
До речі, на спеціалізованих сайтах йде бурхливе обговорення цього "державного замовлення", особливо у "великій радості" інші українські виробники автобусів, по типу Богдана.
Віталій Глагола 2010-03-31 / 19:25:00
"ЛАЗи" мають їздити в с. В.Лази... хоча б через назву