Розпорядження про проведення фестивалю-ярмарку підписав міський голова Віктор Погорєлов. Одна з цілей – сприяння створенню святкового настрою мешканців і гостей міста, йдеться у розпорядженні. А серед головних задач – пристойний рівень проведення свята. Так, на фестивалі мають бути передбачені біотуалети. Принципова вимога міської влади – й цивілізована торгівля. Це стосується як асортименту (це винятково продукти бджільництва, сувеніри, звісно, вино і "закуска" – себто, фестивальна смакота), так і облаштування місць.
Так, триває боротьба з різнокольоровими смугастими наметами, котрі будь-яке свято перетворюють на звичайний ринок. Організатори наголошують – учасникам не слід везти з собою такі ятки. Рекомендовані намети – однакові сині з символікою Ужгорода. Такі в "тестовому режимі" вже розклали на набережній (на фото). Учасники можуть отримати фестивальний "куточок" від міста або ж забезпечити самим. Деталі про місця повідомлять згодом, наразі ж важливий акцент – заборона різноманітних наметів, зрозуміло, не стосується гарних дерев'яних будиночків, які деякі винороби виготовили спеціально для своєї презентації на святах.
Цьогоріч "Сонячний напій" матиме нову "прописку": винарі, продавці меду, сувенірів і ятки з фестивальною смакотою розташуються на набережній Незалежності (від ЗОШ № 1 і до площі Пушкіна). Невеличку сцену заплановано облаштувати близь переговорного пункту. Фестиваль відкриється у суботу, 30 квітня, опівдні, і згорнеться до понеділкового вечора.
Про інші деталі організатори повідомлять пізніше. Наразі ж уже можна сказати, що в святі візьмуть участь кількадесят кращих виноробів краю. Про це традиційно дбає ініціатор фестивалю, голова Асоціації приватних виноградарів і виноробів Закарпаття Олександр Ковач. Як і в минулі рази, взірці напоїв вивчатиме конкурсна комісія, і вже у неділю – на другий день фестивалю – буде відомо, які вина з представлених на ярмарку є кращими. Звісно, традиційним для "Сонячного напою" буде добрий настрій і, сподіваються в мерії, чудова погода, - повідомили Закарпаття онлайн в прес-службі Ужгородської міської ради.