На Кіровоградщині паровоз їздив лише зрідка й на короткі відстані. У нашій області йому довелося попрацювати набагато інтенсивніше, в результаті чого старий механізм дав збій. Запчастини, які необхідно замінити для відновлення паровоза, виробляють у Росії та Німеччині. Їх уже замовили Німеччині й очікують на доставку кур’єрською службою в понеділок, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі ЗакарпатськоїОДА.
Із початку місяця старенький ГР-280, тягнучи вагони з пасажирами по Боржавській вузькоколійці, зробив справжній фурор у туристичній галузі, його встигли полюбити й закарпатці, і приїжджі гості. Наступного тижня його знову відправлять у туристичний рейс. Графік руху потягу залишається незмінним – відправка о 12.00 зі станції «Іршава».
форестер 2017-08-19 / 13:08:25
Читатель, блін, та задай в пошук обидві назви і побачиш різницю! Паровоз - це з трубою і димом, тепловоз - без і вже більше схожий на сучасні. Тому перший - туристично привабливий, а другий таких емоцій, зокрема, не викликає.
Читатель 2017-08-19 / 11:31:25
О, Господи! Оказывается, разжёвывать это нужно?
При чем тут виды? Еще раз говорю - эти "ретро" поезда от Виноградова курсировали и курсируют КАЖДЫЙ ДЕНЬ! А тут "ретро" в чём? Еще один ОБЫЧНЫЙ поезд запустили, а разница только в названии, так, что ли?
Вуву 2017-08-18 / 05:10:53
Чітатель ... Ти розумієш ... Дистанція і краєвиди інакші . Інакші відчуття і враження ... ну мабуть так.
Читатель 2017-08-17 / 14:36:56
А можно еще более упростить задачу. У нас есть ДЖД! Зачем ехать в Виноградов, проехаться в современных вагонах, под тепловозом, коль это можно сделать в Ужгороде, в любое время?
Читатель 2017-08-17 / 14:35:01
Извините, господа журналисты, ничего против вас не имею, но вы сами - можете пояснить, в чём тогда разница между ретро-составом под паровозом, и идентичными (!) поездами на тепловой тяге, которые курсируют каждый день?