За січень-березень до загального фонду місцевих бюджетів надійшло 823 мільйона гривень, що більше планових показників на 19 відсотків та перевищує аналогічний показник минулого року на 44 відсотка. Понад план надійшло 133 мільйона гривень. Про це під час брифінгу повідомив директор департаменту фінансів Закарпатської ОДА Петро Лазар.
Особливістю при формуванні місцевих бюджетів цього року Петро Лазар назвав право вносити в них зміни за підсумками першого кварталу. «Із 345 місцевих бюджетів області 327 виконали план доходів загального фонду, а 311 виконали план більше, ніж на 105 відсотків. Додатковий обсяг коштів, отриманий від перевиконання дохідної частини, на 1 квітня становить 130 мільйонів гривень».
Найбільш проблемне питання, яке виникло при затвердженні бюджетів, і наразі не вирішене - незабезпечена у повному обсязі асигнуваннями потреба в коштах на зарплату працівникам бюджетних установ, які фінансуються з місцевих бюджетів. У гірських районах з малою чисельністю населення може виникнути затримка із виплатою заробітної плати працівникам бюджетної сфери у квітні, однак питання вдасться врегулювати завдяки перевиконанню дохідної частини загального фонду місцевих бюджетів. До першого липня проблем із виплатою заробітних плат та інших захищених статей у районах області не буде. Однак без додаткових надходжень з державного бюджету, за словами П. Лазара, повністю вирішити це питання за рахунок власних доходів місцевих бюджетів неможливо, тож область сподівається отримати у третьому-четвертому кварталі стабілізаційну дотацію з держбюджету.
Загалом видатки місцевих бюджетів Закарпатті цьогоріч значно зросли, що зумовлено насамперед збільшенням мінімальної заробітної плати, підвищенням першого тарифного розряду Єдиної тарифної сітки та зарплати педрацівникам у середньому на 50 відсотків. Протягом першого кварталу 2017-го із місцевих бюджетів проведено видатків у обсязі 2 мільярда 859 мільйонів гривень, що більше за аналогічний період минулого року на 872 мільйона, повідомили Закарпаття онлайн у прес-службі Закарпатської ОДА.