Загальна кількість хворих на цукровий діабет (враховуючи померлих і знятих з обліку) збільшується приблизно на 5% в порівнянні з попереднім роком. В цілому за 4 роки кількість хворих на цукровий діабет зросла на 5 тис. 495 осіб, а кількість інсулінозалежних хворих – на 770 осіб. Такі дані наводяться у проекті рішення «Про внесення змін до рішення обласної ради від 14 січня 2009 року №761 «Про Обласну програму «Цукровий та нецукровий діабет» на 2009 – 2015 роки», що має бути розглянутий на черговому засіданні Закарпатської обласної ради.
Відповідним документом обласним депутатам пропонується внести зміни до фінансування програми, збільшивши видатки на її виконання через низку об’єктивних факторів. Так, зазначається у проекті рішення, за останні роки іде тенденція до зростання захворюваності населення на цукровий діабет. Відповідно до епідеміологічних прогнозів щорічно кількість хворих на цукровий діабет як в цілому по Україні, так і в Закарпатській області збільшується, що відображається в показниках поширеності та захворюваності. Крім того, 1 квітня поточного року набув чинності Закон України "Про запобігання фінансової катастрофи та створення передумов для економічного зростання в Україні", яким внесено зміни до Податкового кодексу України, а саме: введення 7 відсотків податку на додану вартість по операціях з постачання лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів (у тому числі аптечними закладами), а також з постачання виробів медичного призначення за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
Введення в дію вищенаведеного Закону та ріст курсу валюти призвело до збільшення потреби в коштах для забезпечення належного надання медичної допомоги мешканцям області. Зокрема, для стовідсоткового забезпечення потреби інсулінозалежних хворих (дорослих, дітей та вагітних) на цукровий діабет було передбачено кошти у сумі 14 мільйонів грн., однак, при проведенні процедури закупівлі було встановлено, що додаткова потреба в коштах становить 3, 5 мільйони грн., а на виконання інших заходів – 400 тисяч грн.