За результатами дослідження громадських уподобань 2016 року в рамках щорічного всеукраїнського конкурсу торгових марок «Фаворит успіху» перше місце в категорії «Мінеральні води» посіла «Лужанська -7» (ТОВ «Маргіт») із переможним статусом «Фаворит експертів», перевершивши відомі «Миргородську», «Моршинську», «Боржомі», «Evian» та інші розкручені бренди.
Конкурс «Фаворит успіху» проводився вже вчотирнадцяте. Дослідження суспільних уподобань тривало протягом усього минулого року, з січня по грудень, у майже шести сотнях категорій ринку народного споживання. В його опитуваннях узяли участь понад 35 тисяч осіб із усіх регіонів України.
На 14-й церемонії нагородження, яка відбулася 8 червня у Києві, вручили нагороди понад п’ятдесяти торговим маркам товарів і послуг у різних категоріях. На урочистостях із цієї нагоди зібралися як «винуватці» торжества, так і відомі в Україні люди з числа діячів науки, культури, мистецтва, бізнесу.
Слід зазначити, що рейтинг «Фаворит успіху» є некомерційним, за участь у ньому не передбачені грошові внески, а результати опитувань та висновки експертів публікуються у вільному доступі. Переможців визначають три групи експертів: експертне журі (з професійних галузевих спеціалістів різного профілю), журі успішних людей (публічні й відомі люди в Україні) та безпосередньо журі споживачів, які вказують свої персональні уподобання, діляться думками, особистим досвідом і рекомендаціями в інтернеті, на сайті FAVOR.com.ua. Конкурс «Фаворит успіху» відбувається без попередніх заявок, його учасником стає будь-яка торгова марка, що присутня на ринку товарів та послуг, продукованих в Україні. Саме тому перемога в цьому рейтингу свідчить про найбільш об’єктивну оцінку споживачами того або іншого товару чи послуги.
Відрадно, що улюблена краянами «Лужанська-7» стала тим брендом, який користується найбільшим попитом і серед усіх українських споживачів.