- Я подивився, що нормальне інтерв'ю. Підпису не було. Я мусів поставити автора. Поставив свого кореспондента, - сказав Гойс і порадив звертатися до Кошути та Ратушняка. Ще й номер його телефону дав.
Запитала, яка ситуація з моїми запитаннями.
Ніко Фіденко 2011-06-22 / 11:36:00
Люди, ніякого злого замислу тут не було. Можете сміятися на здоров’я, але я б це назвав технічною помилкою. Не першою і не останньою. Якшо пригадати , в історії кожного видання вони були. Від простих, але визначальних і смішних очепяток, до подіьбних випадків. Сміятися можна довго, лише не треба злорадствувати і обливати ваших колег і можливих друзів помиями. Це не наш рівень. Автору побажаю знайти порозуміння з ріовцями й і надалі згадувати цей глюк лише з посмішкою ))
Марія 2011-06-21 / 22:05:00
Тоді справедиво буде якщо і попередній коментар видалять. Він - грубий і містить прямі образи та перехід на особистості на відміну від мого зі стьобом. Це гра в одні ворота.
Марія 2011-06-21 / 21:03:00
Коментар видалено через порушення "Правил коментування". Перехід на особистості можливий під власними імене/прізвищем. Адмін
Яник 2011-06-21 / 20:06:00
З достовірних джерел стало відомо, що Сергій Ратушняк перебуває за кордоном на стажуванні як журналіст. Повернеться і стане головою Спілки замість Воробця.
Так що тримайтеся, панове журналісти
Тетяна Грицищук 2011-06-21 / 19:07:00
Поки я займалася справами та провела інтерв"ю з дуже цікавою людиною, тут така дискусія розгорілася!
Юра, дякую тобі за підтримку, аргументовані коментарі.
Насправді ця ситуація мене не стільки обурила, як розсмішила.
Колеги, які мені телефонують, чують мій сміх і реакцію.
Парадоксальним є те, що ніхто з фігурантів цієї справи так і не зателефонував мені.
Припускаю, що корона їхні голови сильно тисне.
Шкода, що Олександр Підгорний помер, а то він написав би такий фейлетон!
Андрей 2011-06-21 / 18:50:00
2 Юрій Лівак:
ви все абсолютно вірно сказали: і щодо мотивацій і щодо єдино можливого (розумного) способу вирішення і щодо оприлюднення.
В будь-якому випадку вирішувати потрібно не згідно порад коментаторів "з інтернетів", які володіють інформацієїю лише з боку авторки (авдітум ет альтера парс!).
Якшо не можливо вирішити - перестати лізти на кактус і не мати більше справу з такими людьми (тим більше як тут ті ж "доброхоти" пишуть - паршива газітьонка).
Дякую за вашу виважену позицію.
Юрій Лівак 2011-06-21 / 18:43:00
Ну що ж, Андрей. Здається, я вас зрозумів. Ваша позиція - це є ваша позиція.
Наскільки я її зрозумів, це виглядає десь так: якщо ти узагальнюєш, то і я буду так робити.
Тим не менше, не Таня ж писала про РІО (крадіжки, "стиль" і т.д.) в такому ключі, а коментатори (чи я пропустив?).
Як людину, я Таню (та її образу) розумію.
Не треба було подібне оприлюднювати? Ну, я б не оприлюднив. Найімовірніше, я би зателефонував Петру і запитав: а що це за фігня взагалі сталася? І, підозрюю, ми б порозумілися.
Давайте, поговоримо про інше: а як цей – дійсно нестандартний конфлікт – вирішити? На вашу думку?
журік 2011-06-21 / 17:32:00
Андрей, то для вас ситуація - тривіальна. Ви чим на хліб заробляєте? Так от, уявіть собі, що ви зробили якийсь об'єм роботи, а хтось це привласнив. Ви б тоді яким голосом говорили? Це при тому, що, як зрозуміло з тексту, Грицищук пробувала залагодити ситуацію. Але її, м'яко кажучи, просто послали. Наша закарпатська журналістика - то велике болото. Але чомусь не хочеться жити у ньому вічно, при чому - квакаючи в унісон з усіма
Степан 2011-06-21 / 17:22:00
Андрей, 21.06.2011 15:58
Та шо ви кажете? Друк, то для вас наклад? А я думав спосіб типографічного відтворення тексту. Зауважте, про "завість" розмову ви почали)
2011-06-21 / 17:14:00
2Андрей, 21.06.2011 17:00
надавать бы вам по вашему "пафосу"
Андрей 2011-06-21 / 17:00:00
2 Юрій Лівак:
ну вас же я не "тролив", правда? Чому? Тому, що ви, на відміну від коментаторів і авторки, не писали дурниць "та вони завжди крали", "та той Гойс" і т.д. І (теж підозрюю) ви усвідомлювали, що більшість коментарів "захисників" і "облічітєлєй" буде ососбистісного характеру, але теж писали сюди. Для чого?
Ситуація насправді тривіальна - момент неузгодженості між інтервюованим (його представниками) і інтервюером - абсолютно виробничий, який вирішується в робочому порядку. Якшо нема бажання вирішити, а є поскандалити з (невиправданим, зважаючи на якість матеріалу- давайте будемо обєктивними, і попередніми випадками з цією ж авторкою) пафосом - тоді отримаємо такий запис, як вище.
Юрій Лівак 2011-06-21 / 16:37:00
Андрей, ви говорите дурницю. І, підозрюю, самі це усвідомлюєте. Коментарі коментаторів хай будуть на їхній совісті.
Авторка запису не наїжджала взагалі ні на кого. Вона справедливо обурилася зі справедливого приводу. Натомість ви спочатку вирішили проїхатися по її журналістській фаховості, а зрештою, перевели все на заздрість.
Буду лаконічним: троль такий троль.
Андрей 2011-06-21 / 15:58:00
2 Степан:
наклад? так звичайно, хоча б з цього можна почати.
Степан 2011-06-21 / 15:51:00
Да, Андрей, уявляєте, не можуть сволочі вибачити "кращості" РІО. Тільки не зрозуміло у чому ця "кращість", може ви про друк говорите?
Андрей 2011-06-21 / 14:27:00
не можуть Гойсу вибачити "абїктівной ріальності, данной нам в ащущеніях"- і те шо газета - краща в краї, і те, шо, о де крамола!, без журналістського диплома, на відміну від... і т.д.
уважний 2011-06-21 / 14:22:00
З чого сир-бор? РІО завжди крало інформацію, її навіть не раз ловили на цьому, так що все закономірно. Правду кажуть - Бог не прийде палицею бити. Ще не висохло чорнило в інтервю Гойса Тужанському з його високомірними повчаннями великого профі, як він голосно обкакався. Шкода лише Грицищучку, що дарма наробилася. Але нічого, хай особисто пересвідчиться, що таке Рата, РІо та Кошута з Гойсом.
местный 2011-06-21 / 13:21:00
согласен с Евеліною: "... найгірше те, що лицемірні люди підписуються чужими іменами, а потім так само лицемірно усміхаються і тиснуть руку".
в точку. и даже не столь важно, речь идет о журналистике или еще о чем-то...
как ни странно, вопрос о морально-этической стороне в почти полсотне комментов ушел куда-то на дно....
Пол: Секретный материальчик 2011-06-21 / 12:44:00
Впевнений, що якби Гойс знав справжнього автора інтерв’ю, підписав би ним і виплатив відповідний гонорар. Ну, але випадок справді унікальний. Хоча люди, які хоч трохи знають оточення Ратушняка (того ж Кошута) цей випадок аніскільки не здивував. Далі буде.
2011-06-21 / 12:24:00
Абсолютно погоджуюсь і підтримую ідею/комент Ужгород, 21.06.2011 11:52. Одна з самих тверезих думок. Будьте справедливими ЛЛЮЮДДДИИИ.
Ужгород 2011-06-21 / 11:52:00
Питання класнючі! Тому й Рата на них відповів! І РІО відразу розмістило. Ніхто, наприклад, Рату ще не питав, чи він щасливий. І т.д.
Так що Таня Грицищук потрапило в яблучко. А для Ріо буде тест на вшивість: чи вибачаться вони у суботньому номері за таку прикру оказію і чи виплатять Тані гонорар за співучасть в інтервю