Про це повідомляє прес-служба Укравтодору.
Зокрема Службою автомобільних доріг у Київській області було оголошено чотири процедури закупівлі загальною вартістю понад 944,5 млн. грн., у Закарпатській області – 320 млн. грн. та у Черкаській області – 62,1 млн. грн.
Дана інформація стала відомою т.в.о. голови Укравтодору Євгенію Бараху саме завдяки запровадженню в агентстві системи контролю за проведенням державних закупівель, повідомляє прес-служба. Під час проведення моніторингу закупівель було виявлено, що виконання робіт по даних процедурах заплановано в Закарпатській області протягом 2016-2018 років. Отже, терміновість проведення цих тендерів не обґрунтована, відповідно виникають питання щодо їх прозорості.
Тобто, в той час, коли державна політика уряду та Укравтодору направлена на функціонування максимально прозорої системи державних закупівель, заснованої на принципах відкритості та публічності їх проведення, деякі обласні Служби відкрито нехтують вказівками та дорученнями, вважають у відомстві.
Наразі, особисто Євгенієм Барахом проводяться роботи щодо встановлення причин та обґрунтувань розміщення оголошень про закупівлі в період з 27 по 29 липня 2016 року саме за «паперовою» процедурою.
«Я вимагаю пояснень від керівників та членів тендерних комітетів. Мені незрозуміло, чим обумовлена нагальність початку процедур зазначених закупівель. В цих Службах мною особисто будуть проведені додаткові перевірки на предмет як дотримання антикорупційного законодавства, так і зловживання службовим становищем. Про результати обов’язково повідомлю громадськість та правоохоронні органи», – зазначив очільник Укравтодору.
Нагадаємо, на 1 серпня Укравтодор зобов’язав облавтодори перевести усі закупівлі матеріально-технічних ресурсів на електронну систему торгів Prozorro. Як повідомив тоді Євгеній Барах, облавтодори та інші державні підприємства, що належать до сфери управління Держагентства, не підпадають під дію нововведеного Закону «Про публічні закупівлі». Однак, в умовах посилення контролю за прозорим та ефективним використанням бюджетних коштів, Укравтодором було прийнято це рішення.
Також Держагенство спільно з правоохоронними органами розробили єдину систему індикативних показників, яким має відповідати постачальник та підрядник. Завдяки цим вимогам, Укравтодор прагне виключити усі можливі маніпуляції під час торгів та викорінити усіх посередників з процесу закупівель.
Учасник 2016-08-04 / 08:36:01
Все вірно !
"Непопуліст" Гройсман,будівництво доріг взяв під особистий контроль ,його фішка "так сказать".