За його словами, щоби купити таку марку, люди стояли у живій черзі. 12 квітня одна людина могла придбати не більше ніж 30 марок в одні руки, це п'ять листів з марками, з 14 квітня — не більше ніж 18 марок (3 листи), в останні дні продавали в одні руки не більше шести марок.
"Марки розкупили за кілька днів. Уся кількість марок, яку видали нам для звичайної роботи на тиждень, була розпродана за дві з половиною години. З маркою розкрутили неймовірний ажіотаж", — розповів Сергій Калій.
За його словами, марка з цитатою про російський воєнний корабель виготовлена найбільшим тиражем, який видавали в Україні, – понад мільйон примірників.
Сергій Калій додав: наразі Укрпошта працює над проєктом нової марки. "Вона теж буде пов'язана з кораблем або перемогою у цій війні", — розповів директор Закарпатської дирекції "Укрпошти".
З 21 квітня марки продаватимуть тільки онлайн. "В інтернет-магазині зможуть придбати марки (2 листа на 1 заказ) ті, хто раніше зробив заказ в перші дні, а з п’ятниці будь який клієнти в Україні чи за її межами. Таким чином ще більше ніж 8300 клієнтів зможуть отримати марки", — повідомив у своєму Telegram-каналі гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський.
Решту тиражу, за словами Ігоря Смілянського, використають для офіційних делегацій, музейних фондів, наших міжнародних зобов’язань в рамках ВПС, та по філателістичним абонементам. Також кожен працівник Укрпошти зможе отримати 1 марку, а невелика частина буде виділена на підтримку маркетингових акцій з українськими виробниками та підприємцями.