з приводу неправдивої інформації про нібито причетність свободівців до нападу в Ужгороді на осіб з угорською символікою
У низці українських, угорських та закарпатських ЗМІ з'явилась інформація про те, що 16 березня 2013 року представники Всеукраїнського об'єднання "Свобода" в Ужгороді нібито здійснили напад на перехожих з угорською символікою та образливо висловлювалися на адресу цих людей. Закарпатська обласна організація Всеукраїнського об'єднання "Свобода" заявляє, що поширена в ЗМІ інформація є провокацією та не відповідає дійсності.
Цього дня всі представники Закарпатської "Свободи" та члени МГО "Сокіл" проводили заходи зі вшанування пам'яті січовиків Карпатської України на Красному Полі неподалік міста Хуст. Тому пов'язувати цей інцидент із представниками ВО "Свободи" є маніпуляцією та відвертою брехнею. Ще раз підкреслимо: жодного відношення до конфліктів, які відбулися в Ужгороді, представники нашої організації не мають.
Водночас наголошуємо, що марші Ужгородом осіб із угорськими кокардами у дні, коли українці відзначають 74-ту річницю проголошення Карпатської України та вшановують пам'ять загиблих січовиків, які поклали голови в обороні молодої держави під час її окупації угорськими військами, є цілеспрямованою провокацією та неповагою до української громади. Такі дії не сприяють зміцненню добросусідських відносин між нашими державами.
Прес-служба Всеукраїнського об'єднання "Свобода"
Громадянка 2013-03-30 / 00:13:45
6789 - навіть не 50 років, а якихось 20. Дуже скоро забувати стали.
Вестися на провокації Свободи дуже не правильно. Вони не знають(чи не хочуть знати) нашу історію, наші відносини з сусідами понад 1000 років. Як люди не розуміють , що націоналізм - це зло і з патріотизмом немає нічого спільного. Шануйтеся люди, не йдіть на поводу провокаторів.
6789 2013-03-29 / 08:03:07
Ще років 50 ті хто йшли за перевали то казали "пушов у Росію" слово Україна і не згадували. Ще живі люди які народилися на початку 20-х років прошлого століття, розпитайте у них про життя того часу .
382 2013-03-22 / 15:36:43
Коментар видалено. Адмін
Адмін 2013-03-21 / 12:29:50
2 Jeno
Ви продовжуєте сіяти смуту, напружувати міжнаціональні і міжрегіональні стосунки. У вас є якісь підстави говорити про якихось "гостей"? Ви там були, чи слідство завершено? Будете продовжувати в тому ж дусі, ми змушеня будемо вас забанити. Будете потім ображатися і писати про цензуру і т.д. Спокій на Закарпатті надто крихка річ, аби ним отак небезпечно маніпулювати.
Jeno 2013-03-21 / 11:32:23
Ось, власно кажучи й все, що зараз ще можна додати.Таки ще треба подивитись - ми жиємо в географічному центрі Європи. Значить, вже виходячи хоча б з цього, маємо вирішувати питання європейським, а не африканським шляхом.Без надмірного пафосу, але на затушовуючи конфлікти.ТОму що у світі, й у Європі доста не тільки негативних, а й позитивних прикладів, як це можна зробити.
Jeno 2013-03-21 / 11:12:26
Я чудово розумію, що дописи взагалі-то відображають не загальний настрій, а думки та настрої окремих осіб. Назвемо хуліганство хуліганством, іднесемо його до компетенції тих, хто хуліганами має займатись.
Питання полягає в іншому. " Гості" приїхали та поїдуть, а ми у Закарпатті лишаємесь жити поряд.Так що має сенс задуматись, що краще - жити поряд, або виживати один одного? Звичайно, питання ріторичне. )).
Прикро, що питання міжнаціональних відношень зявляються лише у негативному плані, з приводу якогось інциденту. Від інцидентів ніде й ніхто не застрахований. Але велиа кількість інцидентів ще має коріння у банальному незнанні, та й небажанні знати історію, звичаї, мову ( нехай на елементарному рівні) іншого народу.
Hungi 2013-03-21 / 10:25:53
Hungi 2013-03-21 / 08:47:50
Коментар видалено. Адмін
Не буду сперечатись, і це видалення сприйму, як ваше бажання припинити загострення пристрастей (хоча я все роблю для примирення).
Але і комуністи, і нацисти починали з цензури слова з позиції сили (а демонстрація сили - це основний прояв слабкості...)
Hungi 2013-03-21 / 08:47:50
Коментар видалено. Адмін
Чорнота 2013-03-20 / 23:31:26
Стільки срачу розвели коло цієї теми. Коли гонвед бив українського хлопчиська, бо той не привітався мадярською, то це було в порядку речей. З одного боку, я не підтримую такі методи боротьби з окупантами як побиття шпана малолітньої, а з іншого - я не відчуваю ні крапді співчуття до них. Як хтось вже казав - "Хто сіє вітер, той пожне бурю"
Іван 2013-03-20 / 21:31:02
до Hungi та інших.таке відчуття, що правда і справедливість стосується тільки угорців.а ви не думаєте що до вас так ставляться?всім відома угорська зверхність по відношенню до руснаків.хіба то не ваша поведінка вас характеризує?коли у компанії з десяти чоловік - двоє угорців розмовляють між собою угорською.як ся говкат-так ся й здоровкат.
Гліг 2013-03-20 / 16:32:25
Панове мадяре або мадярони пишіть щось добре і приємне про Україну і Українців Закарпаття ,тоді буде бажання коментувати.
Jeno 2013-03-20 / 13:37:07
Перепрошую.
...................
Українці ж практично не орієнтуються, що відбувається в середовищі їх угорських співкраян, чим живуть духовно і політично угорськомовні закарпатці. Між двома громадами, що віками живуть поруч – прірва. І мета Закарпаття онлайн – зробити перші конкретні кроки, які би сприяли об'єднанню цих двох берегів.
...............................................
Чи вірно я зрозумів??
Це
Jeno 2013-03-20 / 13:15:51
Досить накручувати пристрасті. Інкримінуючи провину комусь, власне ви зараз і розпалюєте ворожнечу. Цим фактом займаються міліція і прокуратура. Дочекаємося результатів. А наразі всіх коментаторів закликаю трохи вгамувати емоції. Коментар видалено. Адмін
... 2013-03-20 / 10:30:52
Флуд. Коментар видалено. Адмін
перепост з іншого сайту 2013-03-20 / 10:19:38
ВО "Свобода" - офіційно діюча і, навіть, парламентська партія. А ви свідомо і наполегливо займаєтеся тролінгом. Коментар видалено. Адмін
Hungi 2013-03-20 / 08:26:28
З пустого в порожнє переливати все вже надоїло, але мушу задати питання всім прихильникам українського націоналізму будь то Свобода чи Сокіл, чи Карпатська Січ, чи просто співчуваючим (до Адміна : питання косвенно стосується дмскусії ):
Скажіть будь ласка, чи входили Закарпаття та Галичина : Унгвар, Мункач, Лемберг, Станислау... до складу Австро-Угорської імперії, якщо так, то чи жилося вашим предкам дідам-прадідам українцям, як то кажуть,-прекрасно, чи хоча би нормально під "австрійським сапогом" (взагалі хтось із молоді вивчає про цей важкий для ваших прадідів та прабабусь час) та чи знаєте ви, як ваші діди-прадіди слов'яни-українці разом із угорціми билися проти астрійців в 1848-49 роках і чи знаєте ви про те, що, якби не революція "Весна народів", центром якої був Дебрецен - той же Лвів та Івано-Франківськ були би тепер Лембергом та Стаславом під якимось кайзером ????????????? Чи знаєте ви, що свято революціїї 1848 року - це і ваше (може не ваше), але свято ваших пра-та пра-пра дідів ??????!! Чи доля ваших предків не цикавить ?!?
Це дуже доречне питання, яке стосується історії не тільки Закарпаття, але і Львівщини-Івано-Франуківщини !!
Ми на Закарпатті і ці часи пам'ятаємо, а ви ??
ДЕЯ 2013-03-20 / 07:10:59
Знайомий казав що відео вже по всьому місті зібрали СБУ з усіх зовнішніх камер спостереження. Тож я думаю якщо це Свобода причетна то повинні бути арешти, якщо ні то вибачайте)))
Тим паче свободівці усі на олівці у СБУ..
не свободівець 2013-03-20 / 06:16:23
що одне місце після скоеного почало зжиматись ?? за свої вчинки треба і відповідати !! ось вона СВобода, коли запахло криміналом а вони всі в кусти, то не ми, і хата не моя !!
Чорнота 2013-03-20 / 01:00:07
Jeno, ми тільки нетолерантні до тих, хто нетолерантний до нас.
Адмін 2013-03-20 / 00:20:25
Якщо замість адекватно обговорювати публікацію будете продовжувати обговорювати дії Адміністрації сайту - знову видалю. Це правило однакове на всіх ресурсах. А тому, якщо думаєте, що Адмін буде пристосовуватися під вас, помиляєтеся.