Олег Боярин – Голова наглядової ради ЗАТ “Єврокар”, Валерій Третьяков – заступник міністра промислової політики, Олег Гаваші – голова Закарпатської ОДА
Друга черга проекту “Єврокар” має ряд технічних новацій, які забезпечують гнучкість виробництва, що дасть можливість у короткий строк налагодити випуск різних моделей та можливість розширити виробничі потужності до 120 тисяч авто на рік.
Друга черга заводу буде реалізовуватись в період до 2011 року. І передбачає три етапи:
– створення автоскладального виробництва потужністю 45 тисяч автомобілів на рік
(2006 рік);
– створення виробництва зі зварювання та фарбування (2006-2008 роки);
– створення мережі підприємств з виробництва комплектуючих (2006-2011 роки).
Загалом на реалізацію проекту передбачається залучити близько 1 мільярда гривень. В рамках втілення програми створення робочих місць, розрахованої на 2005-2010 роки, планується поетапне збільшення кількості працююючих на підприємстві з 320 робітників у 2005 році до 1640 у 2009-му. Загальна ж кількість робочих місць з урахуванням підприємств зі збуту і сервісу складе понад 21 300. Окрім цього в 2005-2008 роках планується виділити близько 40 мільйонів гривень для проведення підготовки працівників підприємств.
Для довідки. Тільки минулого року відрахування до бюджету ЗАТ “Єврокар” склали понад 255 мільйонів гривень. Цьогорічний показник становитиме близько 463,5 мільйонів гривень – половина бюджету області.
Перша черга проекту “Єврокар” почала свою діяльність у березні 2002 року. Загалом з початку діяльності ЗАТ “Єврокар” 2002 року по грудень 2005 року з конвеєрів заводу зійшов 27 651 автмобіль. З січня по квітень 2006 року ЗАТ “Єврокар” випустило майже в 3,5 рази більше автомобілів, ніж за аналогічний період 2005 року.
Закарпаття online
17 травня 2006р.
Теги: