Як повідомили у відділі економіки Мукачівського міськвиконкому, наймасштабнішим проектом, який планують втілити у життя словацькі інвестори, є будівництво широкої залізничної колії, яка б зв'язала країни Азії з Європою.
"Як відомо, колія в Європі вужча, через що доводиться перевантажувати контейнери на території Закарпаття. Карпати не повинні нас розділяли географічно – це повинен бути єдиний Єврокарпатський регіон", – сказав П. Долгі.
У планах потенційних інвесторів – налагодження співпраці у сфері ІТ-технологій, машинобудування, безвідходної переробки сміття тощо.
За словами пана Долгі, всі ці питання будуть обговорені на економічному форумі, який навесні 2012 року планується провести на Закарпатті.
Володимир Ушенко, УКРІНФОРМ
сорри 2011-10-03 / 11:14:00
Іштване, повторюю ще раз: ніхто не пересипає з українських вагонів руду, ніхто не переливає нафтопродукти. Холодильники їдуть без перегрузок. І т.д. і т.п. ...
цензор, як в ім'я чого? В ім'я зміни застарілої техніки і залізничної колії, і для того, аби, перейшовши на європейський стандарт колії, і в цьому плані ввести Україну в європейську систему координат.
Istvan 2011-10-03 / 11:00:00
На Закарпатье только на ст. Есень меняют тележки на грузовых вагонах в отдельных случаях, если габариты вагонов соответствуют международным нормам.
цензор 2011-10-03 / 10:47:00
Колесные пары не меняют! Это бред. Если меняют то только тележки и то на пасажирских вагонах. До Захони идет иширокая колея и там есть специальные места для перегрузки. Менять в Украине колею на европейскую это по крайней мере утопично, если не сказать глупо. Вся инфраструктура а это не только пути, ремонтные мастерские, тонели, мосты, вагоноремонтные заводы и так далее. Это все менять воимя чего?
сорри 2011-10-03 / 10:27:00
Іштван, ніхто не перегружає в інші вагони, наприклад, руду - міняють колісні пари, і все.
Istvan 2011-10-03 / 10:24:00
С этим же занимается ВАТ Закарпатинтерпорт и ВП ЕвроТЕВ.
Вообще, вагоны советского типа (широкие) по габаритам не годные на узкие, европейские пути.
Istvan 2011-10-03 / 08:46:00
2 сорри:
Например на пунктах перегрузки вагонов фирмы Терминал Карпаты на ст. Батево и ст. Чоп. Перевалкой занимаются и на ст. Захонь (Венгрия).
Чопская "Перевалка" существует с тех пор, когда на Закарпатье перестроили пути на стандарт СССР (первая половина 1950-годов).
сорри 2011-10-02 / 22:11:00
Іштване, відколи це і де коннкретно в нас перегружають вантажнві вагони? Ти що, з мадярського дуба впав?.. :)))
сорри 2011-10-02 / 22:09:00
Русин Вал, це тобі "тяжело". А я про це якраз і писав... :))))
цензор, я писав про вагони. Більшість же українських локомотивів і так треба міняти на сучасніші. То чи не краще це робити, поступово міняючи колію на європейський стандарт і закуповуючи європейську якісну техніку, або налагодивши в себе виробництво по євростандарту?
Я розумію, що до службових обов'язків таких, як Русин Вал входить, граючи на локал-патріотичних почуттях і європейськості, насправді прив'язувати нас до Росії. Але ж я не на кремлівській зарплаті, а тому не зобов'язаний працювати на Росію...
Istvan 2011-10-02 / 22:04:00
2 Сорри: У локомотивах и грузовых вагонах тележки ни в коем случае не меняют. Груз перегрузят в иностранные (узкие) вагоны, а локомотивы или электровозы тоже меняют на иностранные на приграничных станциях. Може Вам, Великому Мештеру украинской нации этот факт не известен????
Rusyn Val 2011-10-02 / 21:47:00
Тяжело таким как сорри понимать что широкая колея до Вены из той самой оперы что т.н. "Северный поток" с "Южным",а именно - выключить Украину из страны транзитера сырья и энергоресурсов между Россией и ЕУ.Вопрос "широкой колеи" РЖД поднимают не впервые.Словакам это на руку - перевалка и деньги за нее достанутся ее фирмам.А терминалы в Чопе и Батеве будут простаивать.Деньги там крутятся не малые.
Коментатор под ником МК правильно все подметил.Скажу больше - выгоды для закарпатского бизнеса нет никакого.В перспективе только будущие убытки.В случае осуществления идеи.
Ну а такие как сорри пусть колею "перешивают" до Киева - только что и кто там возить будет?
цензор 2011-10-02 / 20:19:00
2 сорри. Вам, ******* *******, поясню. На локомотивах, электричках и большинстве железнодорожного подвижного состава Украины тележки поменять или очень тяжело или невозможно. Так что прежде чем приплетать сюда "венгерский фактор" УЧИТЕ МАТЧАСТЬ!
МК 2011-10-02 / 19:52:00
Вантажопотік в Европу - переважно сировина і напівфабрикати, тобто дешево і в великих кількостях. Залізорудний концентрат, стальний прокат, продукти нафтопереробки, хімічна сировина, тощо. Вантажать це добро, як на сході України, так і (в значно більших кількостях) в Росії, Казахстані, інших країнах СНД. Проект по широкій колії до Відня, це взагалі ідея Путіна і Якуніна (керівник РЖД). Вони підвязали на це словаків, маючи вже певні корпоративні права в інфраструктурних залізничних проектах Братіслави і пообіцявши ім розширення цього бізнесу. Мета одна - взяти під свій контроль всі вантажопотоки залізницею між Сходом і Заходом, при чому суто на економічних засадах, без політично нестабільної України чи недружньої Польши. Росіяни скористались слабкістю Словаччини як партнера, скупивши фактично їх уряд частково інвестиціями, частково обіцянками цих інвестицій.
А в чому вигода Закарпаття в цьому - складно зрозуміти. Швидше це втрати для Чопа, ніж вигоди. Хоча й чопські термінали вже давно мають київський, московський чи алма-атинський капітал в структурі власності.
сорри 2011-10-02 / 19:28:00
Іштване, вам, мученикам мадярських "історії" і "політики", може і не відомо, але для того, щоби перейти на вужчу колію, вагони не викидають, а тільки переставляють на вужчі колісні пари... :)
Istvan 2011-10-02 / 19:17:00
2 Сорри.
Неплохая идея. И тогда все грузовые вагоны, тепло- и электровозы украинского ж-д. можно было бы повыкидывать на мусор. :)
сорри 2011-10-02 / 14:16:00
Ніяк не можу зрозуміти, чому треба вести широку колію до Відня, а не вузьку - до Києва, крок за кроком витягуючи Україну з Азії та інтегруючи її в Європу з її європейськими стандартами?
ексеперт 2011-10-02 / 13:52:00
Ні. цього не можна робити. ми послабимо, а з часом втратимо транспортно-логістичний потенціал області.