"Зацікавлені сторони підтвердили свої наміри щодо реалізації проекту й обговорили хід передпроектних розробок. Радою вирішено до кінця 2011 року визначити подальші кроки і механізми здійснення проекту", - йдеться в повідомленні.
Будівництво нової лінії дасть змогу, згідно із результатами передпроектного дослідження Roland Berger Strategy Consultant, залучити на маршрут від 16 до 24 млн тонн додаткових вантажів до 2050 року.
У кінцевому підсумку, додаткові економічні переваги від реалізації проекту отримають 33 країни Східної і Центральної Європи, Центральної Азії і Далекого Сходу.
За оцінками ВАТ "Російська залізниця", реальним строком доставки вантажів з Європи в Азію й назад стане 13-14 діб, а вивільнення оборотних коштів, залежно від вартості вантажів, становить від $100 до $1000 з одного контейнера. При цьому по території Росії планується здійснювати транзит вантажів від східних кордонів і портів всього за 7 діб. Для цього розроблена і впроваджується спеціальна програма з формування нового транспортного продукту "Транссиб за 7 діб".
УКРІНФОРМ