"Наш аеропорт ніколи не закривався і не припиняв працювати, хоча повідомлення відповідного змісту час від часу і з'являлися у місцевих ЗМІ", — такими словами розпочав прес-конференцію, що відбулася у прес-центрі "Закарпаття", директор Закарпатського обласного комунального підприємства "Міжнародний аеропорт Ужгород" Володимир Горинецький..
Більше того, найближчим часом цього і не станеться, оскільки станом на сьогоднішній день відновлено сертифікаційну відповідність аеропорту (строк її дії — по вересень 2013 року), що дає можливість не тільки ефективно працювати, а й відновлювати регулярні пасажирські перевезення. Володимир Горинецький пояснив, що навіть у дуже скрутні часи аеропорт функціонував у штатному режимі, тож говорити про закриття, щонайменше, недоречно.
Також він повідомив, що свого часу компанія "Дніпроавіа", з якою було підписано необхідну документацію стосовно здійснення польотів до столиці України, скасувала домовленості, обмежившись сухою відпискою "з комерційних причин". Переговори з іншою компанією ("Мотор-Січ" — ред.) теж не увінчалися успіхом. І ось нарешті уже впродовж тижня двічі на день аеропорт "Ужгород" приймає та відправляє у зворотній рейс до Києва літак SAAB. Та, як зазначив під час зустрічі із журналістами директор Закарпатського представництва компанії "IBE.TRAID.CORP" Сергій Заморський, на сьогоднішній день літак не заповнений і наполовину (його пасажиромісткість — 36 осіб), а це призвело до того, що збитки становили 150 тисяч гривень. Тим не менше, це не стане причиною відмови від рейсу, зазначив Сергій Олександрович. Навпаки, через місяць, приблизно у 15-тих числах жовтня, на Україну прилетить іще один літак зі Швеції (обидва повітряні судна закуплені саме там), який виконуватиме здебільшого чартерні рейси. Що стосується літаків, то вони придбані за особисті кошти Алекса Ровта, відомого бізнесмена, вихідця із Мукачева. Наразі власник розглядає можливість відкрити рейси міжнародного значення: спочатку до Будапешта, а трохи згодом — до Братіслави. У перспективі — відкриття рейсів і до інших столиць європейських країн, та спочатку важливо налагодити повноцінну роботу щодо уже існуючого рейсу до Києва, — зазначив Сергій Заморський.
До речі, як повідомили учасники прес-конференції, відновлення регулярних пасажирських рейсів — далеко не єдине позитивне зрушення. Наприклад, найближчим часом розпочнуться роботи з ремонту перону, тобто місця стоянки літаків, де буде повністю відновлено асфальтно-бетонне покриття. Крім того, під час зустрічі були озвучені деякі перспективні питання, зокрема будівництво та облаштування VIP-зали.
Володимир Горинецький про те, чому свого часу припинилося авіаційне сполучення із Києвом:
Сергій Заморський про історію відкриття рейсу Ужгород-Київ:
Сергій Заморський розповідає про те, хто такий Алекс Ровт:
Відповідь Сергія Заморського на питання, що прозвучало в коментарях до анонсу цієї події. Отже, запитання: "... чому квитки на київський літак не продаються вільно на сайтах в Інтернеті та їх не можна оплатити банківською карткою?"
Володимир Горинецький про забудову прилеглої до аеропорту території та про знесення тих будинків, які були зведені без дозволів відповідних служб:
Володимир Горинецький про те, чи надаватиме комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Ужгород" пільги компанії "Центр ділової авіації", яка є оператором даного рейсу:
Володимир Горинецький розповідає про колектив:
Володимир Горинецький про маневрування ужгородським аеропортом повітряних суден з боку Словаччини:
Відповідь на питання стосовно розкладу польотів і ціни на квиток до Києва сьогодні з'явиться на сайті Закарпаття онлайн у блозі Закарпатського представництва компанії "IBE.TRAID.CORP" у розділі "БРЕНДИ".
Марія 2011-09-16 / 20:31:00
до останнього коментатора: щоб ви знали, Горинецький дуже класний дядько: розумний та інтелігентний.
і як в цій сфері? 2011-09-16 / 19:02:00
Остання фотка ДУЖЕ виразна!
"Дивиться, як Лєнін на буржуазію"
В. Горинецький був комсомольцем, чи чекістом?
А у С. Заморського надзвичайно виразна хвамілія - представляє капітал "із-за води".
Hungi 2011-09-16 / 14:26:00
"Що стосується літаків, то вони придбані за особисті кошти Алекса Ровта, відомого бізнесмена, вихідця із Мукачева".
Добре, що є такі меценати, вихідці з нашого рідного краю !! Багатьом відомо, що Róth Sándor сприяв не лише "піднятту" аеропорту в Ужгороді ... Велика йому за це подяка !
Степан 2011-09-16 / 13:10:00
То краще б якісь акції на квитки придумали аніж в убиток працювати.
Світлана 2011-09-16 / 13:08:00
А для туроператорів знижки передбачені????
2011-09-16 / 11:47:00
150 тисяч - це дуже багато. Так можна вилетіти в трубу. Хоча, якщо це на рівні хобі, як там прозвучало - то нехай. як там кажуть росіяни "красіво жить не запрєтіш"))))))))
Василь, Ужгород 2011-09-16 / 11:39:00
Ця тема є надзвичайно актуальною і потрібною. Зовсім нещодавно згадували із друзями про те, як часто рініше літали, а тепер все вмерло. навіть інформації про аеропорт ніде не було. Хоча тепер є надія, що все відновиться. А якщо запустять міжнародні рейси то можна буде літати у відпустку з Ужгорода. це дуже круто!
Инна 2011-09-16 / 09:27:00
А как насчет оплаты перелета для детей??? Цены, как и для взрослых???
зацікавлений 2011-09-16 / 09:17:00
дякуємо за інформацію. Нарешті зрозуміло, що і як в цій сфері. А авіаторам -- успіху!
сорри 2011-09-15 / 21:09:00
Добрі новини. І не зважаючи на те, хто беретьтся за справу відновлення авіасполучення в Ужгороді, бажаю йому успіху. Ужгород і закарпаття без авіасполучення точно стали б Африкою в центрі Європи.
Я 2011-09-15 / 20:19:00
Лікнеп Заморському про оплату банківськими картками: банк встановлює термінал безкоштовно! Операція зняття коштів з картки проходить в автоматичному режимі і це коштує продавцю до 1% від суми.
люся 2011-09-15 / 18:59:00
в прошлом месяце ко мне приезжал друг из России. Вернее, он летел из Москвы в Киев, а потом ехал на поезде. Просто отлично, что можно сократить время на добирание, ведь лично мне лучше потратить больше денег, но значительно меньше времени, чем наоборот.
ужгородець 2011-09-15 / 15:03:00
Ну нарешті, з ужгорода можна кудись полетіти. Коли відкриють рейси до Європи?