Про це повідомив начальник відділу з впровадження кредитної угоди "Укрзалізниці" Юрій СИМЧУК.
"У червні ми підписуватимемо контракт", - сказав він. За його словами, Європейський банк реконструкції та розвитку затвердив переможця ще 18 березня ц.р.
При цьому Ю.СИМЧУК повідомив, що "Укрзалізниця" веде переговори з ЄБРР і Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) щодо виділення додаткових коштів на проект. "Не вистачає коштів, оскільки пройшло багато часу, було подорожчання. Ми вели переговори, домовилися з банками, що вони нам додаватимуть", - сказав він, зазначивши, що це планується оформити новою угодою, яка вважатиметься доповненням до діючої. Водночас, Ю.СИМЧУК відзначив, що угода оформлятиметься не раніше, ніж будуть розроблені, а потім затверджені Кабміном проект і ТЕО будівництва тунелю. За оцінками Ю.СИМЧУКА, проект будівництва може бути затверджено до кінця цього року.
Він також сказав, що тільки після затвердження проекту з ТЕО можна буде говорити про те, скільки коштуватиме будівництво, і домовлятися про додаткове фінансування з банками.
У тендері на будівництво брали участь багато зарубіжних компаній, сказав він, проте після виникнення кризових явищ у світовій економіці багато хто відмовився. "У підряді і українського підрядника є хороша австрійська компанія", - сказав Ю.СИМЧУК.
Як відзначив в коментарі УНІАН старший банкір відділу транспорту ЄБРР Марк МАГАЛЕЦЬКИЙ, ЄБРР узгодив результати тендеру. "Тендер завершився, і ми сподіваємося, що найближчим часом "Укрзалізниця" підпише контракт. З нашого боку всі узгодження одержані, всі процедури завершені", - сказав він.
Нагадаємо, в червні 2008 року "Укрзалізниця" оголосила процедуру передкваліфікації з проектування і будівництва Бескидського тунелю в Закарпатській області. Зокрема, передбачається реконструкція тунелю з будівництвом під`їзних шляхів, будівництво нового двоколійного залізничного тунелю протяжністю 1 км. 822 м.
Довідка
"Укрзалізниця" з 30 серпня 2007 року приступила до проектування будівництва Бескидського тунелю, розвідки рельєфу і геодезичних робіт.
1 грудня 2006 року Верховна Рада України ратифікувала Закон "Про ратифікацію Гарантійної угоди (Проект впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України) між Україною і Європейським банком реконструкції і розвитку", який було підписано ще в серпні 2004 року.
Угода передбачає виділення кредиту "Укрзалізниці" на суму 120 млн. дол. Кредит надається на 15 років під 4-6%. Із них 47 млн. дол. прямують на впровадження швидкісного руху – закупівлю сучасних пасажирських вагонів, 29 млн. дол. – на закупівлю шляхової техніки, а 40 млн. дол. – на будівництво в Закарпатті Бескидського тунелю, який входить до 5-го пан'європейського транспортного коридору (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина – Україна – Росія), решта коштів – на проектні роботи щодо тунелю (2,8 млн. дол.) і комісію за відкриття кредиту (1,2 млн. дол.).
Загальна вартість проекту становить 200 млн. дол., з них 120 млн. дол. – кошти ЄБРР, 80 млн. дол. – кошти "Укрзалізниці". Погашення кредиту ЄБРР має здійснюватися також за кошти "Укрзалізниці".
До складу компанії Будівельна асоціація "Інтербудмонтаж" входять: ЗАТ "Київбудінвест", ЗАТ "Укрспецтунельпроект", ЗАТ "Інтертрансбуд", ЗАТ "Інтербудтунель", ЗАТ "БУ-9 Полтаванафтогазбуд".
Magyar Ember 2011-05-27 / 23:45:00
"До складу компанії Будівельна асоціація "Інтербудмонтаж" входять: ЗАТ "Київбудінвест", ЗАТ "Укрспецтунельпроект", ЗАТ "Інтертрансбуд", ЗАТ "Інтербудтунель", ЗАТ "БУ-9 Полтаванафтогазбуд"." (ц)
Яка з цих фірм є австрійська PORR Aktiengesellschsft? По суті вони ж представили своє know how, конструктивні розробки, тощо. Без участі PORR AG Європейський Інвестбанк би ніякого траншу не виділив.