Перший потяг через тимчасово відновлений міст
Цей міст сполучає Львівську та Закарпатську області з Румунією. За словами головного інженера Львівської залізиці Володимира Кісельова, орієнтовні збитки залізниці через те, що довелося пускати потяги в обхід мосту, становлять 53 млн. грн. Проте, прийнято рішення визнати збитками тільки кошти, які витрачаються на відновлення мосту. Тому поки зупинилися на сумі у 9,8 млн. грн. Зараз фактично вкладено 5,6 млн. грн – це і підсипка під’їздної дороги, і розчищення русла Тиси, і влаштування тимчасових опор.
Для закінчення всього циклу робіт і встановлення постійних опор потрібно ще 5,8 млн. грн. Проте подальше проведення робіт зараз гальмується нещодавно прийнятим Законом про закупівлю, який вимагає проведення тендеру на виконання цих робіт. Згідно з цією процедурою весь підготовчий процес може затягтися на два місяці і проводити ремонтні роботи доведеться восени або взимку. Разом з тим, тимчасові опори розраховані на короткий термін експлуатації і у разі повені можливе виникнення аналогічної проблеми.
Саме тому залізничники звертаються до влади з проханням надати їм можливість безперешкодно і швидко проводити відновлювальні роботи. Адже, за логікою чиновників, у разі руйнування або аварійного стану того чи іншого об’єкту потрібно спочатку провести тендер. Поки тендер триватиме (а це щонайменше 45 днів) споруда чи об’єкт будуть і надалі руйнуватися...
Свого часу Президент декілька разів накладав вето на згаданий Закон, проте депутати таки здолали його 308 голосами.
Закарпаття online
06 травня 2006р.
Теги: