"Пока що тендер не проведено, ми внесли зміни тому що час вимагає по новому розглядати (тендер). Я думаю що в січні-лютому буде затверджено остаточний варіант", - заявив М.Сергієнко. За його словами, будівництво Бескидського тунелю є частиною проекту зі створення залізничного ширококолійного коридору 1520 мм до Відня. В результаті цього проекту буде забезпечено швидке транспортування вантажів з Росії до Австрії.
Нагадаємо 1 грудня 2006 р. Верховна Рада України ратифікувала Закон "Про ратифікацію гарантійної угоди (проект впровадження швидкісного руху пасажирських поїздів на залізницях України) між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку", яка була підписана ще в серпні 2004 р. Угода передбачає виділення кредиту "Укрзалізниці" на суму 120 млн дол. Кредит надається на 15 років під 4-6%. При цьому 47 млн дол. коштів за цим проектом буде спрямовано на впровадження швидкісного руху - закупівлю сучасних пасажирських вагонів, 29 млн дол. - на закупівлю шляхової техніки, 40 млн дол. - на будівництво в Закарпатті Бескидського тунелю, який входить в 5-й пан'європейський транспортний коридор (Італія - Словенія - Угорщина - Словаччина - Україна - Росія), решта коштів - на проектні роботи по тунелю (2,8 млн дол.) і комісію за відкриття кредиту (1,2 млн дол.). Загальна вартість проекту становить 200 млн дол., з них 120 млн дол. - кошти ЄБРР, 80 млн дол. - кошти "Укрзалізниці". Погашення кредиту ЄБРР має здійснюватися також за кошти "Укрзалізниці". У червні 2008 р. "Укрзалізниця" оголосила процедуру передкваліфікації з проектування Бескидського тунелю. Зокрема, передбачається реконструкція тунелю з будівництвом під'їзних шляхів, будівництво нового двоколійних залізничного тунелю протяжністю 1 км 822 м.
"Укрзалізниця" з 30 серпня 2007 р. почала проектування будівництва Бескидського тунелю в Закарпатській області, розвідку рельєфу і геодезичні роботи.
РБК-України
magyar ember 2010-12-24 / 17:58:00
"Зокрема, передбачається реконструкція тунелю з будівництвом під'їзних шляхів, будівництво нового двоколійних залізничного тунелю протяжністю 1 км 822 м."
Бесспорно, так должен выглядеть современный европейский двухколейный тоннель. Металлическая оболочка, единственно правильное решение.
Следует добавить вентиляционные люки, спасательные лифтовые узлы, доставка водоснабжения для пожарных нужд.