Такий висновок власних багаторічних спостережень озвучив під час прес-конференції в Ужгороді Штефан Вальо (Словаччина), який будує гірські дороги у Словаччині та Закарпатті.
"Дощова вода по таких лісових дорогах стікає швидко донизу, не затримуючись у ґрунті, і не просочуючись у землю, -- сказав Штефан Вальо. – При чому ці дороги-волоки чимраз стають глибшими. До прикладу, за кілька місяців один таки ярок, який сягає коліна, може перетворитися у яругу, яка сягатиме вже плеча. Дощова вода щоразу поглиблює такі дороги, і все швидше стрімкіше потрапляє у річки".
Вихід із ситуації фахівець бачить у рекультивації лісових доріг, оскільки не завжди є можливість для вивозу лісу застосовувати повітряно-трелювальні установки.
Штефан Вальо прибув до Ужгорода на міжнародний семінар "Захист міст та сіл Закарпаття від повеней, засух та кліматичних змін".
2010-12-16 / 17:03:00
2 Пан Баклажан
Підтримую, Краще припинити безглузде вирубування лісів, тоды і дороги-волоки і не треба.
А звідки фахівець з будування доріг став експертом з паводків тільки організаторам псевдосемінара відомо.
Про організацію цього, прости боже, семінара ніхто з фахівців та зацікавлених осіб не знав, та й публіка, судячи з прес-релізів була далека від проблем засухи під час повені :-)
Пан Баклажан 2010-12-16 / 15:03:00
Що розуміється під рекультивацієй?
Закриття доріг та їх засадження лісом?
То був би найліпший варіянт, звісно, але хто ж погодиться...