Як повідомив зав.кафедрою туризму УжНУ доц. Федір Шандор, протягом травня - червня фахівцями кафедри туризму, лабораторією моделювання та проектування туристчиних продуктів буде розроблено концепцію створення туристичного шляху "Вівчарство та скотарство Закарпаття", а також вивчення можливості створення музею.
"Ми переконані, що дані туристичні продукти стануть цікавими для туристів, та доповнять перелік існуючих видів туризму на території Закарпаття" - повідомив пан Шандор.
Як повідомив керівник "Туріистично інформаційного центру Закарпаття" Олександр Коваль, продукцію вівчарства Закарпаття споживають сотні тисяч жителів нашого краю, та сотні тисяч туристів. Маємо чим гордитись, зокрема фестиваль "Гуцульска бринза" у м. Рахів, відвідують десятки тисяч гостей краю, тим самим допомагаючи селянам продавати їх продукцію. А за це, селяни отримують гроші. Успішними є і десятки гастрономічних фестивалів протягом року, де так само продається продукція вівчарства. Окрім молочної продукції, попитом корустиється і побічна продукція, зокрема гуні - верхній одяг. Ми переконані, що створення туристчиного шляху "Вівчарство та скотарство Закарпаття" зможе підсилити зацікавлення до регіону не тільки туристів, але й окремих інвесторів, адже, вже незабаром, турист шукатиме продукцію під місцевим туристичним брендом.