Комісія відзначила, що пропускна спроможність угорсько-українського переходу “Загонь-Чоп” (“Тиса”) не відповідає зростаючому пасажиро- і вантажопотоку. У зв'язку з цим було визнано за доцільне вивчити можливості здійснення спільного прикордонного контролю і митного догляду, що дасть змогу вдвічі прискорити пропуск через згаданий перехід пасажирського і вантажного автотранспорту. У перспективі ж неподалік від діючого передбачається спорудити через Тису сучасний міст, що з'єднає угорську та українську ділянки автомагістралі П'ятого панєвропейського транспортного коридору “Трієст-Любляна-Будапешт-Львів-Київ”. Міст може стати до ладу у 2010 році, коли, згідно з Другим національним планом розвитку Угорщини, планується завершити угорську дільницю автомагістралі, повідомив Ласло Газда.
Комісія підкреслила необхідність розробки на підставі українсько-угорської міжурядової угоди з питань захисту навколишнього середовища такої системи контролю за довкіллям, яка б дозволила застосовувати найсучаснішу методику і технологію.
На сьогодні Україною розроблена довгострокова, до 2015 року, програма захисту від повені на річці Тиса, Угорщина ж здійснює “план Вашаргелі”. Реалізація відповідних заходів, зазначалося на засіданні комісії, вимагає постійної координації. Передбачається також розробка спільного плану судноплавства по верхній ділянці Тиси.
Друге засідання комісії заплановано провести у жовтні цього року на Закарпатті.
Укрінформ
12 квітня 2006р.
Теги: