Як повідомили "Закарпаття online" у прес-центрі ДТГО "Львівська залізниця", на сьогодні Львівська залізниця проводить реорганізацію практично усіх своїх господарств, зокрема і всіх діючих депо. Це торкнулося депо у Стрию, у Сарнах, у Львові, але там поставилися з розумінням до ситуацію, яка склалася, адже всі чітко усвідомлюють, що лише таким чином вдасться зберегти штат кваліфікованих працівників. У Чопі ж, очевидно, хтось активно займається дезінформуванням і підбурюванням людей, але найгірше те, що до цього долучають працівників ЗМІ, які зовсім не орієнтуються у ситуації і навіть не спробували у ній розібратися.
У своїх матеріалах на Clipnews.info автор Микола Козуб (назвати його журналістом не повернеться язик), який представляє Центр журналістських досліджень, вже не вперше безпідставно намагається очорнити Львівську залізницю. Останньою публікацією від 16 липня під заголовком "Барвистим" таки вдалася спроба пограбувати Чоп?" він остаточно переступив межу вседозволеності. Цей пасквіль "витворено" у кращих традиціях дешевих замовних статейок і вже незабаром він стане предметом розгляду в суді.
На жаль, автор жодного разу не звертався за офіційними коментарями до керівництва залізниці, відтак подача інформації у матеріалі – одностороння і містить лише ніби то думку деяких місцевих залізничників і ветеранів, однак, жодного підтвердження цьому знайти не вдалося. Загалом, "стаття" не містить жодного факту, навколо якого можна було б вести розмову і швидше скидається на пробу пера, у якій, при цьому, порушено усі можливі норми журналістики, а також завдано образи честі та гідності начальникові Львівської залізниці Михайлові Мостовому. Прикро, що сайт, який друкує цього автора, не дорожить своєю репутацією…
Виглядає на те, що Микола Козуб свідомо подав лише замовну думку того чи тих, хто має у цій справі комерційний або політичний інтерес. У той же час, Львівська залізниця вкотре наголошує, що проводячи реорганізацію своїх підприємств, керується не партійними і клановими інтересами, а економічними розрахунками, тобто інтересами держави. І якщо хтось має заперечення і факти, які можуть це твердження піддати сумніву, то нехай звертаються офіційно, наводять аргументи, адже залізничники готові до діалогу і всі свої зусилля скеровують для того, щоб у непростий для всіх час зберегти працівників, дати їм роботу і можливість працювати.
А от на брудний наклеп залізниця реагуватиме миттєво і застерігає ЗМІ від матеріалів, які неаргументовано псуватимуть імідж та ділову репутацію магістралі, міститимуть перекручені факти, а також факти та коментарі, взяті з неофіційних або "добре поінформованих" джерел. Для уникнення конфліктів Львівська залізниця звертається до працівників ЗМІ із закликом відповідально ставитися до свої роботи і не створювати інформаційних колізій.
мешканець 2009-07-21 / 14:04:00
Цей пасквіль розміщено і у бойовому листку "Трибуні". А на них суд буде?.. Бо дуже всже шкода папір, який переводить цей аркуш і його, з дозволу сказати, редактор.