В опитуванні взяло участь 1585 респондентів віком від 18 до 60 років різного соціального стану, 75 % з яких - це бухгалтери, керівники підприємств та підприємці, які постійно контактують з податківцями, 8,4 % – робітники, 3,6 % – студенти, 29 % - безробітні.
98,9 % опитуваних оцінили ефективність діяльності податкової служби позитивно і лише 1,1 % -- “незадовільно”, в той час як рік тому незадовільну оцінку виставили 2,4 % опитаних.
Органи податкової служби здійснили комплекс заходів щодо поліпшення обслуговування платників податків, недопущення черг при поданні звітності та одержанні необхідних документів. Це позначилося і на результатах опитування. 70 % опитаних, заявили, що ніколи не стикалися з випадками грубощів або неуважності з боку спеціалістів податкових органів, тоді як минулого року про це заявляло 60 %.
Посилення уваги керівництва органів державної податкової служби на усіх рівнях до розгляду звернень громадян також знайшло своє відображення в черговому анкетуванні. 76 % опитаних констатували, що запити платників податків органами податкової служби завжди розглядаються своєчасно і якісно. 2,4 %, що відповіді в окремих випадках надаються несвоєчасно або не повністю. І все ж 0,3 % респондентів вважають, що відповіді на їх запитання носять формальний характер або змушують звертатися повторно, в тому числі до органів податкової служби вищого рівня.
87 % опитаних позитивно оцінили рівень надання послуг з роз’яснення податкового законодавства у податкових інспекціях області. 12,6 % цими послугами не користувалися. Однак 0,2% наданням цих послуг не задоволені.
Офіційний сайт ДПА у Закарпатській області.
12 грудня 2006р.
Теги: