Зокрема, це стосується і локомотивного депо Чоп, реорганізацію якого здійснять шляхом приєднання його до локомотивного депо Мукачево. Такий вихід із ситуації продиктований тим, що інфраструктура депо Чоп не відповідає сучасним умовам Нормативних актів, Інструкцій та керівних документів щодо утримання тягового рухомого складу, гарантування безпеки руху. Для того, аби це забезпечити у найближчий час – потрібно залучення значних капітальних вкладень, а на розвиток та приведення до відповідних вимог локомотивного депо Мукачево протягом останніх років було вкладено значні кошти. Залізниця наголошує на тому, що така реорганізація дасть змогу оптимізувати бази ремонту локомотивів, ефективніше використовувати інфраструктуру підприємства при повному збереженні штату робітничих професій депо Чоп (!), повідомили "Закарпаття online" у прес-службі ДТГО "Львівська залізниця".
Безпідставними у цьому випадку є звинувачення на адресу залізниці зі сторони деяких представників влади Закарпаття і міста Чоп зокрема у тому, що таким чином хтось прагне знищити депо і скоротити його працівників. Ці плітки не відповідають дійсності, як і інформація про те, що у зв’язку з реорганізацією депо у міський бюджет не надходитимуть кошти від його діяльності. Насправді, міська казна отримуватиме усі передбачені законодавством відрахування і їхня сума у порівнянні з нинішньою не зміниться.
Львівська залізниця прагне встановити справедливу систему відрахувань до місцевих бюджетів, адже донедавна у ній були значні недоліки. До прикладу, кошти від діяльності депо Королево (Закарпатська область) отримувало місто Чоп, оскільки королевське депо підпорядковувалося чопському. І після від’єднання податкові потоки попрямували у Королево, що страшенно обурило владу Чопа! Очевидно, чиновники побоюються, що у випадку приєднання їхнього депо до мукачівського може спрацювати попередня схема! Але такі побоювання безпідставні, оскільки чопська скарбниця отримає усе їй належне, але не більше того. І такий порядок встановлено в усіх семи областях західного регіону.
Залізничники вважають за необхідне повідомити владі і жителям Чопа, що реорганізацію депо необхідно провести, оскільки вона економічно виправдана і на сьогодні залишається єдиним шляхом зберегти штат працівників депо Чоп. Також не зайвим буде нагадати, що протягом останнього десятиліття Львівська залізниця активно інвестувала кошти у місто Чоп, розбудовувала не лише його інфраструктуру, але й займалася благоустроєм та покращенням соціально-економічного фону у цьому прикордонному місті. Тому будь-які звинувачення у небажанні залізниці підтримати місто або його жителів, подбати про їхні інтереси, виглядають, як мінімум, некоректними.
Довідково. Локомотивне депо Мукачево оснащене сучасним технологічним обладнанням, яке дає змогу здійснювати всі види ремонту локомотивів серії ВЛ11м., а депо Чоп на сьогодні є експлуатаційним. Із метою покращення якості ремонту тягового рухомого складу, економії коштів та оптимізації ремонтних баз локомотивного господарства Львівської залізниці з 01.01. 2009 передано програму ремонту ПР-3 тепловозів серії ЧМЕ 3 з локомотивного депо Чоп у локомотивне депо Здолбунів, у якому проведено реконструкцію цехів. Для зміцнення ремонтної бази, реконструкції цеху ПР-3 Чоп необхідно кошти у сумі орієнтовно 20 млн. грн., яких залізниця на сьогодні не має. У той же час в депо Мукачево за часів Г.М.Кірпи було збудовано та введено в експлуатацію новий цех ПР-3.