З інформацією виступив начальник відділу комунальної власності районної ради Валерій Дудкін, який проаналізував ефективність використання комунального майна, а також накреслив шляхи та перспективи його поліпшення, ознайомив із змінами у законодавстві, які стосуються майнових питань. Заступник голови райради зауважив зокрема, що у кожного орендаря або користувача майна повинні бути правоустановчі документи: рішення сесії ради, свідоцтво про право власності, акт прийому-передачі та договір на користування чи оренду.
Учасники наради мали можливість обмінятися думками, висловитись та з’ясувати проблеми щодо майнових питань.
Присутніх також цікавило питання відчуження майна комунальної власності, зокрема, по навчально-виробничому комбінату в с. Тур’ї Ремети.
Увага також зверталась на земельні питання, а саме, вилучення земельних ділянок, які знаходяться поблизу освітніх закладів, як правило, у центрі населеного пункту тощо.
На нараді порушувалось питання щодо проведення ремонту в приміщенні відділу Держкомзему в Перечинському районі, яке знаходиться у аварійному стані. З метою оперативного вирішення усіх майнових питань, начальником відділу комунальної власності райради буде надано практичну допомогу керівникам установ району, які мають в управлінні та користуванні майно комунальної власності.
На завершення засідання Микола Грубий акцентував на тому, що усі проблемні питання повинні вирішуватись колегіально - на засіданнях сесій органів місцевого самоврядування району.