Лідером на кінець липня 2006 року є Одеський коньячний завод. Його частка становить 27%. У найближчих конкурентів - "Таврії" та Ужгородського коньячного заводу - відповідно 17,6% і 11%. ТМ "Шустов" також посідає гідну сходинку серед коньячних брендів - 26,3%. Про це повідомили в прес-службі Одеського коньячного заводу.
Збільшення частки Одеського коньячного заводу відбулося за рахунок збільшення показників зваженої дистрибуції. За даними дослідження, показники продажу ТМ "Шустов" за червень-липень 2006 року становлять 26,3% (за період лютий-березень цього року - 21,7%). Коньячні переваги жителів України асортиментної лінійки ТМ "Шустов" різних регіонів розподілилися: 21,8% жителів західного і північного регіону віддають перевагу коньякам ТМ "Шустов", переваги центрального регіону - 35,4%, південного - 34,6% і східного - 23% відповідно.
Компанія MEMRB ("МИМРБ Моніторинг роздрібної торгівлі") проводить дослідження роздрібної торгівлі, що полягають у зібранні інформації про наявність видів продукції, обсягів продажу, рекламної діяльності, цінової політики тощо у точках роздрібної торгівлі. MEMRB була заснована в 1962 році Джорджем Василіоу, який згодом став президентом Кіпру. У 1991-1992 роках МЕМRB однієї з перших вийшла на ринки Центральної і Східної Європи, починаючи з Польщі і Росії. У 1995 році був сформований стратегічний альянс з компанією IRI (США). У жовтні 1998 року компанії створили спільне підприємство з метою подальшого розвитку дослідження роздрібної торгівлі. IRI (Information Resources), заснована в 1979 році, першою в світі почала використовувати в маркетингових дослідженнях скановані дані. У процесі роботи в торговельних точках збираються такі дані: залишки кожного окремого товару (точка відліку), обсяг поставок за два місяці в натуральному вираженні, залишки кожного товару на кінець другого місяця досліджень. Таким чином, на основі двомісячного періоду розраховується кількісний рух товарів через торговельну точку.
Укрінформ
21 листопада 2006р.
Теги: