За його словами, транспортна інфраструктура району наразі не вивчена, а залізнична та автомобільна мережі використовуються лише на 15%, порівняно із 1990 роком. Зацікавлення у проекті транспортного коридору через Виноградівський район висловили вже 35 представників Західної та Центральної Європи. А росіяни готові вже вкладати інвестиції, проте їх, за словами директора Агенції, зупиняє політична ситуація в країні. Та й у відповідних міністерствах на ініціативи району не дуже звертають увагу. "Проблеми громади, на жаль, залишаються проблемами громади, - зазначив Володимир Шевчук. - Можновладцям важко довести, що це потрібно для нашого регіону, водночас аналіз ситуації показує, що такий транспортний коридор має хороше економічне обґрунтування. "Зокрема, росіяни зацікавлені, оскільки таким шляхом вони на три дні скоротять поставки своїх вантажів, а на одній тонні зекономлять 50 у.о.", - сказав він.
Згаданий проект був розроблений за сприяння проекту Канада-Україна "Регіональне врядування та розвиток", одним із напрямків роботи якого спільно із Закарпатською ОДА є сприяння розробці та впровадженню інфраструктурних проектів по області. Загалом було затверджено 27 малих проектів з різних районів Закарпаття, розробники яких кілька місяців проходитимуть спеціалізоване навчання з керування та впровадження малих проектів.
Народ 2009-01-30 / 18:52:00
...чим би дитя не бавилось, щоб тільки не плакало...
Ні хрена ви не зробите - алюдям мозги парите!