Про використання туристичними агенціями інформаційних технологій та перспективи влаштування відпочинку через Інтернет розповіла власниця франшиз Мережі агентств горящих путівок та Мережі Магазинів горящих путівок Зоряна Зіновієва.
Вона розповіла, що туристичним бізнесом розпочала займатись через власний негативний досвід у туризмі, коли не мала змоги отримати повну реальну інформацію про бажане місце відпочинку. Натомість сьогодні турист, за словами З. Зінов’євої, може самостійно отримати повний спектр інформації — від бажаної країни до ціни туру. Зокрема, можна зробити це в мережі Інтернет через спеціалізовані сайти.
Журналістам презентували сайт Мережі Магазинів «Горящих путевок», котрий об’єднує інформацію від понад 400 туроператорів України. Кожні 15 хвилин на сайт надходять нові дані про нові можливості для відпочинку, ділових або екскурсійних подорожей. Йдеться про операторів, якість надання послуг якими перебуває на стабільно високому рівні. На сайті (за адресами www.hottour.com.ua та www.tornews.com.ua) користувач отримає також доступ до повної інформації про готелі, погоду, валютні курси, особливості та звичаї облюбованої країни. Для того, щоб відшукати найбільш оптимальну пропозицію, можна обмежити ціновий діапазон бажаної путівки, обрати вид харчування, країну, місто, імовірні дати поїзки і система автоматично відсортує лиші ті пропозиції, які підходять конкретному споживачеві.
Начальник відділу з питань туризму головного управління з питань євроінтеграції ОДА Олена Павлючок розповіла, що туризм на Закарпатті останнім часом отримав значне пожвавлення. Наразі у краї діють 53 туристичні фірми — 17 туроператорів, а також турагенти. Закарпатці найчастіше обирають морські курорти, з країн — Єгипет, Терцію, Туніс. Щодо потоку туристів до Закарпаття, то цьогоріч він збільшився щонайменше на 40 %.
Директор агенції «Зет-тур» та магазину «Зофітель» Юлія Лагуновська порадила звертатися до туристичного Інтернет-сайту ще й по враження бувалих туристів: часто тут залишають свої відгуки ті, хто скористався пропозицією та побачив кокретні умови на власні очі. За словами Ю. Лагуновської, така інформація дає реальне уявлення про конкретне місце відпочинку та такі дані, яких не знайти у рекламних буклетах.
Представник фірми-провайдера «Net Soft» Тарас Руденко прокоментував особливості роботи туристичного Інтернет-сайту, аналогів якому в Україні поки нема. Він також повідомив, що у спільних планах «Net Soft» та «Горящих путевок» — створення туристичного Інтернет-центру.
Зоряна Зінов’єва презентувала також ряд туристичних цікавинок. Так, за її словами, останнім часом популярним подарунком, особливо молодятам, став туристичний сертифікат на певну суму. А вже конкретний тур для весільної подорожі пара в агентстві обирає самостійно. Крім того, часто люди користуються послугами туристичних агентств для відвідування концертів за кордоном, можливості побувати на Олімпійських іграх, здійснити бізнес-подорож тощо. А для наймолодших туристів, наприклад, до Нового року готують спеціальну пропозицію — подорож у Лапландію до Санта Клауса, а також до Діснейлендів.
20 жовтня 2006р.
Теги: