Другий етап — це реконструкція існуючих об’єктів митної інфраструктури пасажирського автортранспорту. Наразі пропускна спроможність легкових автомобілів 2,5 тис., після реконструкції становитиме 5 тис. Однак, за словами в.о.начальника Ужгородської митниці Михайла Поради, залишається питання зі словацькою стороною — чи зможуть вони пропустити такий потік авто. Наразі такої можливості не має. Якщо після реконструкції на вантажному пункті пропуску на українському боці працюватиме 9-10 інспекторів, то на словацькому залишиться 1. А якщо додати до цього те, що деякі пункти пропуску на словацькому боці теж збираються реконструйовувати, що спрямує вантажопотік на м/п «Ужгород», цю проблему, за словами Михайла Юрійовича, слід вирішувати на державному рівні.
"Старий Замок "Паланок"
18 жовтня 2006р.
Теги: