Пинзеник не дає грошей Вінському на ліквідацію наслідків стихії на Львівській залізниці

Двадцять днів – за такий термін залізничники мають намір повністю ліквідувати збитки, яких завдала повінь на Львівщині.

Пинзеник не дає грошей Вінському на ліквідацію наслідків стихії на Львівській залізниці

А вони чималі – після кількаденних злив на колійних шляхах нарахували 59 небезпечних ділянок. Більшість із них уже вдалося відновити, однак на трьох найскладніших відрізках ремонти тривають досі. Грошей на це держава давати не хоче, тому Львівська залізниця змушена обмежитися власними силами. 
На ділянці маршруту Львів-Ужгород вода повністю змила колію. Бригаді ремонтників, яка працює там від часу припинення дощів, із 300 метрів зруйнованої дороги вдалося відновити лише п’ятдесят. Монтажник колії Петро Матульський, залізничник із двадцятирічним стажем, розповідає, що такі складні роботи його бригада ще не виконувала. Адже частину колії, яку розмила вода з Дністра, доводиться насипати заново. Лише на відновлення невеликого її відрізку знадобилося 17 тисяч метрів кубічних каменю та щебеню. Однак за сприятливих погодних умов, зазначають ремонтники, через ділянку Старий Самбір – Стрілки вже через два тижні відновлять рух залізничного транспорту.
Перший  заступник начальника Львівської залізниці Богдан Піх розповів “Газеті”, що із трьох залізничних гілок до Ужгорода працює лише одна. Нею і рухаються всі вантажні та пасажирські потяги.
На маршруті Львів-Ужгород курсували дев’ять вантажних, п’ять приміських і кілька пасажирських поїздів. Через пошкодження, які виникли на відрізку Старий Самбір – Стрілки, вантажні та пасажирські потяги спрямували в об’їзд через Стрий і Лавочне. Щодо приміських маршрутів, то вони не курсують взагалі”, – сказав пан Піх.
Щоб відновити пошкоджені ділянки колій, залізничники залучили від 6 до 10 тисяч своїх працівників. Наразі найбільша проблема – виділення коштів. На ліквідацію наслідків стихії “зі своєї кишені” залізниця вже витратила понад 20 млн. гривень. А загальна сума збитків від повені сягає 400 млн. грн. Давати такі гроші уряд не хоче – на засіданні Кабміну 28 липня Міністерство фінансів виступило категорично проти виділення хоча б частини з цієї суми.
“Лише на відновлення тимчасового руху поїздів необхідно 50 млн. грн. Тому ми сподіваємося отримати з бюджету гроші хоча б на першочергові роботи. Якщо ж Міністерство фінансів не виділить нам коштів, то будемо змушені припинити низку програм”, – повідомив  начальник Львівської залізниці Михайло Мостовий. Залізничникам доведеться відмовитися від закупівлі пасажирських вагонів, локомотивів, проведення ремонтних робіт до Євро-2012, також залізниця буде змушена заморозити виплату зарплати своїм працівникам. Пан Мостовий також зауважив, що наслідків стихії можна було уникнути. Адже розмивання колій спричинене безгосподарністю влади, яка не займалася річками. За його словами, значно дешевше було б виділяти кошти на впорядкування річок – скеровуючи їх русла у правильних напрямках.

Оксана Горак, "Львівська газета"
31 липня 2008р.

Теги:

Коментарі

НОВИНИ: Економіка

16:32
/ 1
У Франції відкрили перше у світі індустріальне виробництво целюлози з опалого листя на основі стартапу закарпатця Валентина Фречки
01:03
/ 8
На Закарпатті наразі перебуває 40% усього релокованого бізнесу України
20:35
На третій рік війни об'єми будівництва в Ужгороді майже втричі перевищили довоєнні показники – ЛУН
22:24
Зміни в митному законодавстві ЄС спричинили черги вантажівок перед КПП "Вишнє Нємецьке - Ужгород"
23:35
/ 1
Пов'язана із львівським бізнесменом фірма купила ще один дозвіл на видобуток мінеральної води на Закарпатті
11:11
/ 3
Посуха знищила більшу частину врожаю хурми на Закарпатті
22:05
Торік з прибутками спрацювали 73% підприємств Закарпаття
11:19
АРМА оголосила конкурс на управління ключовим логістичним комплексом Закарпаття "Термінал Карпати"
15:47
/ 2
Завершення будівництва євроколії на ділянці Чоп—Ужгород заплановано на 2025 рік
11:31
/ 1
На аукціонах "Земельного банку" за суборенду землі на Закарпатті ціна за гектар сягла майже 10 000 грн
00:59
/ 3
Підняття мінімальних роздрібних цін на вино стане подарунком для продавців "лівого" вина – Гарновдій
14:59
/ 3
Триває активна фаза будівництва євроколії між Чопом та Ужгородом – "Укрзалізниця"
11:13
Через закарпатську митницю найбільше експортують зерно та деревину, а імпортують - легковики та вантажівки
15:01
Цьогоріч на Закарпатській митниці найбільше податків сплачено за ввезення автомобілів, моніторів і проєкторів, телефонів та водонагрівачів
13:47
/ 1
Індустріальний парк на Берегівщині, один з трьох в Україні, отримає державні 148 млн грн на будівництво залізничних колій та електричної інфраструктури
16:31
З початку року на Закарпатті ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 3,3%
16:18
У серпні споживчі ціни на Закарпатті зросли на 0,6%
01:28
З Харківщини на Закарпаття релокувалися 11 компаній корпорації родини Шуфані
20:51
/ 2
В Ужгороді будують завод із виробництва лікарських препаратів з плазми крові
20:22
/ 2
На Закарпатті за рік податкові надходження від туристичної галузі зросли на 45%
20:43
На Закарпатті запрацював "сухий порт" "Термінал Чорнотисів"
13:52
Кооператив із Закарпаття третину врожаю яблук продав у Європу
11:38
У Горонді на Закарпатті планують збудувати вже три сухих порти
17:38
На кошти ФАО кооператив з Берегівщини планує виробляти вино
20:17
/ 6
Кабмін сьогодні зареєстрував новий індустріальний парк у Мукачеві: планують залучити 36 млн євро інвестицій
» Всі новини