Митниця працюватиме за новими правилами

В Одесі відбулося виїзне засідання Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики. Основна тема, яку обговорювали народні депутати і керівництво Держмитслужби України, — новий Митний кодекс.

Необхідність розробки для України нових митних правил зумовлена насамперед тим, що наша країна вступила до СОТ. Друга причина — необхідність приведення існуючих митних правил у відповідність з Кіотською та Стамбульською міжнародними конвенціями про спрощення і гармонізацію митних процедур, а також з метою імплементації в українському законодавстві стандартів безпеки Всесвітньої митної організації.
У виїзному засіданні брали участь голови комітетів Верховної Ради з питань податкової і митної політики Сергій Терьохін, з питань бюджету Микола Деркач, з питань економічної політики Олександр Ткаченко, а також голова Державної митної служби України Валерій Хорошковський.
— Державна митна служба не може розвиватися в тих рамках, що були встановлені на початку 90-х років, — заявив Сергій Терьохін. — Ми повинні адаптувати внутрішні адміністративні процедури на кордоні до світових стандартів, особливо напередодні створення зони вільної торгівлі з Євросоюзом.
Усі ці зміни внесені в проект нової редакції Митного кодексу. Планується створити міжвідомчу робочу групу під керівництвом представника комітету Верховної Ради і ДМСУ для того, щоб до осені нинішнього року підготувати новий варіант Митного кодексу, а з 2009 року Україна працювала б за новим Митним кодексом.
У новому Митному кодексі, зокрема, планується переглянути наявну систему митних режимів, активне впровадження електронної форми декларування, створення системи керування ризиками, значно розширити митні режими, особливо в транзитній сфері.
На виїзному засіданні парламентського комітету йшлося про трансшипмент (умова, відповідно до якої морський перевізник може вивантажити із судна вантаж). Тут думки народних депутатів і митників практично збіглися. За словами Сергія Терьохіна, введення трансшипменту вигідне, приміром, і Україні, і Росії. Наша сусідка могла б використовувати порти Чорного моря для своїх вантажів — для експорту й імпорту.
Новинка проекту Митного кодексу — це створення інституту так званих уповноважених економічних операторів, тобто суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, що здійснюють експортно-імпортні операції з мінімальною участю митних служб. До речі, цей пункт викликав дискусії між народними депутатами і керівництвом ДМСУ.
Валерій Хорошковський говорив про необхідність створення департаменту митних посередників, які обробляли б весь масив попередньої інформації, щоб у подальшому надавати якісний сервіс суб’єктам зовнішньоекономічної діяльності.
Сергій Терьохін висловив іншу точку зору: «В Іллічівському і Одеському морських торговельних портах замість «єдиного вікна» ми побачили «єдиний офіс», у якому розташовується близько восьми різних служб. Виходить, що ідеологія «єдиного вікна» не працює — представник суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності контактує з кожним зі співробітників контролюючих органів. Водночас у багатьох країнах Європи документи на вантажі приймає не митник, а спеціальний уповноважений».
Новий Митний кодекс, підкреслили учасники виїзного засідання, ще буде обговорюватися. Головне, щоб він працював на економіку держави і на її зовнішньоекономічну діяльність.

"Голос України"
20 червня 2008р.

Теги:

Коментарі

Не трансвестит 2008-06-20 / 11:40:00
Интересно и непонятно, так кто же всё-таки А. Деркач? Регионал, Социалист или ёщё кто-то? Какая вообще у него ориентация? Подобные слуги народа больше напоминают игроков на скачках, которые делают ставки на политические партии, как на лошадей, чтобы потом на их спинах въехать в ВР. Партийные идеи таким людям чужды. Их главная задача сохранить свой бизнес и тех, кто им помогает. В Харьковском случае – это такая цепочка: зам. Пред. ГТСУ Пашко П.В., далее следует нач. Харьковской таможни Прудников М.И., а также все остальные, кто занимает ключевые должности. Всех этих людей объединило Харьковское ракетное училище им. Крылова, выходцами из которого они являются. В Харькове даже придумали этому название «Крыловский Спрут». Скорее всего, что такую же цепь можно увидеть и в других регионах восточной Украины. Первыми её звеньями будут – всё тот же вышеупомянутый депутат и его близкий друг, и соратник П.В. Пашко.

НОВИНИ: Економіка

11:16
/ 20
На Тячівщині виробник меблів планує залучити 160 працівників із Бангладеш
11:26
Продовольча та сільськогосподарська організація ООН (ФАО) вирішила підтримувати малих виробників вина Одеської та Закарпатської областей
18:05
/ 1
Торік на Закарпатті функціонувало 48,8 тис. суб’єктів господарювання, з яких 5,7 тис. – підприємств-юридичних осіб, 43,1 тис. – фізичних осіб-підприємців
00:07
/ 2
Кабмін зареєстрував новий індустріальний парк "Мужай" на території Берегівської громади
16:50
/ 59
НБУ визнав закарпатський "Комінвестбанк" банкрутом
14:26
/ 1
Цьогоріч на Закарпатті за 11 місяців сплатили туристичного збору на 4,2% більше, ніж торік
17:30
За січень–вересень 2024-го на Закарпатті коефіцієнт покриття експортом імпорту становив 0,93
17:38
У пункті пропуску "Лужанка – Берегшурань" запустили оформлення вантажівок
17:20
/ 6
Євроколію на ділянці "Чоп-Ужгород" не зможуть побудувати до кінця року
16:32
/ 1
У Франції відкрили перше у світі індустріальне виробництво целюлози з опалого листя на основі стартапу закарпатця Валентина Фречки
01:03
/ 8
На Закарпатті наразі перебуває 40% усього релокованого бізнесу України
20:35
На третій рік війни об'єми будівництва в Ужгороді майже втричі перевищили довоєнні показники – ЛУН
22:24
Зміни в митному законодавстві ЄС спричинили черги вантажівок перед КПП "Вишнє Нємецьке - Ужгород"
23:35
/ 1
Пов'язана із львівським бізнесменом фірма купила ще один дозвіл на видобуток мінеральної води на Закарпатті
11:11
/ 3
Посуха знищила більшу частину врожаю хурми на Закарпатті
22:05
Торік з прибутками спрацювали 73% підприємств Закарпаття
11:19
АРМА оголосила конкурс на управління ключовим логістичним комплексом Закарпаття "Термінал Карпати"
15:47
/ 2
Завершення будівництва євроколії на ділянці Чоп—Ужгород заплановано на 2025 рік
11:31
/ 1
На аукціонах "Земельного банку" за суборенду землі на Закарпатті ціна за гектар сягла майже 10 000 грн
00:59
/ 3
Підняття мінімальних роздрібних цін на вино стане подарунком для продавців "лівого" вина – Гарновдій
14:59
/ 3
Триває активна фаза будівництва євроколії між Чопом та Ужгородом – "Укрзалізниця"
11:13
Через закарпатську митницю найбільше експортують зерно та деревину, а імпортують - легковики та вантажівки
15:01
Цьогоріч на Закарпатській митниці найбільше податків сплачено за ввезення автомобілів, моніторів і проєкторів, телефонів та водонагрівачів
13:47
/ 1
Індустріальний парк на Берегівщині, один з трьох в Україні, отримає державні 148 млн грн на будівництво залізничних колій та електричної інфраструктури
16:31
З початку року на Закарпатті ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 3,3%
» Всі новини