"Терміни реалізації більшості проєктів — незадовільні. Те, що в перший рік війни ми реалізовували за місяці, то тепер це потребує 12 місяців. Модернізація колій від кордону "Чоп-Ужгород" (ділянка 1435), почата в квітні цього року, не буде закінчена в цьому році, можливо десь в половині наступного", - сказав Камишін.
За його словами, це незадовільні теми і "Укрзалізниця" має пришвидшитись.
Як раніше повідомляло Закарпаття онлайн, у квітні 2024 року, Україна розпочала проєкт будівництва європейської колії "Чоп-Ужгород", яка має з'єднати Ужгород з великими європейськими містами.
Уже в серпні цього ж року, "Укрзалізниця" розпочала комплекс робіт з підготовки земельного полотна до укладення євроколії 1435 мм.
У жовтні повідомлялося, що триває активна фаза будівництва євроколії між Чопом та Ужгородом.
Наприківнці жовтня директор департаменту стратегії та трансформації АТ «Укрзалізниця» Олег Яковенко запевнив, що роботи на ділянці Чоп—Ужгород виконуються згідно з графіком і будівництво завершать наприкінці другого або на початку третього кварталу 2025 року.
Олег 2024-11-28 / 18:08:54
І так все зрозуміло.
Так будувався пропускний пункт на словацькому кордоні Ужгород-В.Немецке щоб розтянути терміни будівництва щоб більше вкрасти.З яких фінансувалось ЄС.