"Насправді нас там уже троє: Goronda Platform, ми зі своїм проєктом і ще одна компанія планує побудувати сухий порт. В нас різні станції. Італійці та ще одна компанія планують організувати перевалку через одну станцію, а у нас інша – Страбичово. Вона ближча до залізничної гілки Мукачево-Чоп", – сказав він в інтервʼю Latifundist.
За словами Дімова, зараз будівництво ще на стадії проєктування, але нерозв’язних питань щодо нього немає. Тут дві залізничні колії – вузька та широка, дозвільну документацію компанія оформляє.
"Ми об’їздили всі термінали, збудовані тут за останні роки. Повністю вивчили ситуацію та розуміємо, що на першому етапі потрібно побудувати розгалужену мережу залізничних колій. А потім уже – елеватор. У нас навіть передбачено переробку – територія дозволяє", – сказав він.
Як раніше повідомляло Закарпаття онлайн, також завершено монтаж зернових елеваторів сухого порту "Термінал Чорнотисів" на Закарпатті.
А у Румунії поблизу кордону з Україною у квітні 2024 року завершили будівництво найбільшого у Європі перевантажувального терміналу, максимальна проєктна потужність якого сягає 3 млн т.