Власник велосипеда може деякі роботи виконувати самостійно, без залучення фахівців зі сторони чи відправки велосипеда в майстерню. Мова про очищення поверхонь, так їх змащування. Якщо байк має алюмінієву велосипедну раму, то тут застосовуються окремі засоби. Якщо людина вперше купить велосипед з алюмінієвою рамою через магазин Veliki, то ці поради будуть дуже корисними.
Якщо важливість очищення від бруду додатково пояснювати немає сенсу, то на матеріалах для змащування і на самому процесі варто зупинитись. Змащування дозволяє деякий час не потрапляти на поверхню бруду, пилу, не дає розвиватись корозії і так далі. Плюс контактуючі механізми можуть почати неправильно працювати чи давати під час їзди нехарактерні звуки. Як чистити алюмінієву раму велосипеда перед змащуванням? Фактично тут достатньо нанести очищувальний спрей, почекати приблизно 10 хвилин, після чого прибрати залишки бруду щіткою.
В даному випадку власника байка повинні цікавити саме двокомпонентні змазки, тому що вони після нанесення висихають, а на поверхні залишається лише масло. Речовина проникає в усі труднодоступні місця, і доволі надійно закріпляються на металевих поверхнях. Виробники рекомендують наносити їх не тільки на компоненти гальм чи на механізм перемикання швидкостей, але і для безпосередньо відкритої частини алюмінієвої рами.
Питання, чим обробити алюмінієву раму велосипеда, є складним, бо вибір є достатньо великим. Краще брати не аерозолі, а рідкі матеріали в флаконах, бо так простіше нанести змазку. Порадити для застосування можна наступні види мастил:
Покриття для алюмінієвої рами велосипеда треба періодично оновлювати, а саме через нанесення краски. Особливо частіше це треба робити у випадку байка, що застосовується для екстремальних видів.
В комплекс робіт для власника велосипеда з алюмінієвою рамою входить не тільки очищення від бруду, нанесення мастила чи оновлення. Є також і спеціальні поліролі. Вони виготовляються у вигляді спреїв, мають у своїй основі воск, і виконуються одразу декілька завдань. Насамперед це візуальне оновлення вигляду алюмінієвої рами, укриття дефектів, наприклад, можна зробити не такими примітними подряпини, сколі та інше.
Полірування алюмінієвої рами велосипеда є сенс робити тоді, колі пошкодження не є суттєвими. Інакше байк треба віддавати в майстерню, де серед послуг є і видалення подряпин з алюмінієвої рами велосипеда. Щодо полірування, то завдяки процедурі, на рамі не будуть затримуватись частки бруду та пилу. Ще є захист від ультрафіолетового випромінювання, від потрапляння змазки або реагентів на дорозі.
Якісна поліроль дає захист від швидкого закислення фарби. В цілому є сенс наносити її не тільки на пофарбовані елементи алюмінієвої рами, але і на хромовані компоненти, якщо вони є. Байк, який своєчасно обробляється поліролью, рідше забруднюється, тому і мити велосипед на практиці потрібно буде не так регулярно. Якщо велосипед готується до зимної перерви, то окрім інших важливих процедур, варто провести полірування. Сам байк краще зберігати в сухому місці, де нема перепадів температури. Це в цілому відноситься не тільки до велосипедів, де рама є алюмінієвою, а і для байків загалом, без прив'язки до напрямку чи інших параметрів. Хоча все ж звертати увагу на матеріали ключових компонентів та механізмів потрібно, бо іноді вимагається індивідуальний підхід до них. В противному випадку є ризик нанести шкоду таким компонентам.