Необхідні кошти для будівництва 1,115 кілометра дороги Служба автомобільних доріг в Закарпатській області отримала наприкінці 2007-го року. Спорудження під'їзної дороги до терміналу одночасно з будівництвом вантажного комплексу було невід’ємною умовою Європейської Комісії при відкритті фінансування другої черги яка передбачає реконструкцію пасажирського терміналу «Ужгород». Термінал був зданий в експлуатацію 19 грудня минулого року, а буде введений в дію з цієї суботи.
В грудні місяці 2007 року Службою автодоріг Закарпатської області було розпочато будівництво дороги до вантажного терміналу «Ужгород», яке велося до червня 2008 року, тобто півроку, при строках визначених проектом - 9 місяців. Загальна варість будівництва склала 24,3 млн. гривень. Із них - 24 надійшли з держбюджету, 300 тисяч виділено з обласного бюджету. Під час зведення дороги було виконано земляних робіт в об’ємі близько 100 тис.м3., влаштовано 12201 м2 дорожнього одягу з верхнім шаром асфальтобетону протяжністю 1,115 км, Під час будівництва впроваджені новітні технології та використано сучасні матеріали. Виконано кріплення відкосів та кюветів, влаштовано 3 металеві гофровані труби, встановлено 340 метрів погонних металевого транспортного огородження, 45 дорожніх знаків та панно. Також встановлено сучасну енегргозаощадливу систему освітлення нової дороги. Автомобільний рух вантажного транспорту тепер буде відбуватися виключно через новозбудовану дорогу , оминаючи м.Ужгород. Відкриття нового шляху дозволить розвантажити існуючі черги на українсько-словацькому кордоні.
ДОВІДКА
Новозбудований вантажний термінал “Ужгород” знаходиться в транспортному коридорі №5, що об’єднує країни-члени Європейського співтовариства. Передбачається, що через цей пункт пропуску буде здійснюватись значна кількість вантажних перевезень з Австрії, Угорщини, Польщі, Чехії, Словаччини та ін. країн. Розвиток та облаштування пункту пропуску “Ужгород” було включено до інвестиційного проекту реконструкції Програми прикордонного співробітництва ТАСІS, оскільки ефективне функціонування транзитної системи залежить від розвинутої транспортної інфраструктури міжнародного значення, облаштування за європейськими стандартами державного кордону.
На часі – друга черга, яка передбачає реконструкцію існуючих об’єктів митної інфраструктури п/п “Ужгород” по пропуску пасажирського автотранспорту. Основною метою реконструкції є чітке розмежування вантажних та пасажирських потоків, створення належних умов для боротьби з контрабандною та збільшення вантажо- і пасажиропотоків.