Першим автомобілебудівним об’єктом в Україні для членів новоствореної експертної комісії став саме закарпатський «Єврокар». За потужністю це третій в Україні виробник після «Автозазу» і «Богдану». Вчора на завод прибула група урядових експертів на чолі з заступником Міністра промислової політики України Віктором Падалко. Керівники «Єврокару» обговорювали з представниками уряду ризики, що виникають для України у зв’язку із членством у СОТ.
Віктор Падалко запевнив, що уряд зацікавлений у створенні сприятливих умов для розвитку вітчизняної автомобільної галузі, оскільки це друга за важливістю галузь промисловості для країни після металургійної. Темпи зростання автомобільного виробництва в Україні становлять 160 %. Урядовець залишився задоволеним розвитком заводу «Єврокар», що здійснюється за стандартами концерну «Фольксваген Груп». На сьогодні у виробництво вкладено вже понад 100 мільйонів доларів США, у 2008 році заплановано випустити 45 тисяч автомобілів, а у перспективі — перейти до повного циклу виробництва і випускати близько 100 тисяч авто у рік. Усі зібрані тут автомобілі реалізовуються на внутрішньому рикну України. «Єврокар» є найпотужнішим наповнювачем бюджету області, сьогодні тут працюють близько тисячі працівників, середня зарплата — 1900 грн.
«Ми не вимагаємо жодних пільг, а навпаки виступаємо за рівні умови і можливості для усіх підприємств в Україні, — розповів голова Наглядової ради ЗАТ «Єврокар» Олег Боярин. — Натомість чекаємо від уряду створення комфортних інвестиційних умов, як мінімум, не гірших, ніж у сусідніх країнах, щоб інвестиції не оминули Україну». За прогнозом Олега Боярина, факт вступу України до СОТ суттєво не змінить ціну на автомобілі на вітчизняному ринку. Вартість авто не зменшиться, але й не зросте.
Заступник Міністра промислової політики України Віктор Падалко запевнив журналістів, що задоволений візитом на Закарпаття, у ході якого серед іншого інспектував стан реалізації Програми створення виробничих потужностей та робочих місць ЗАТ «Єврокар», що була затверджена Міністерством промислової політики та погоджена Міністерством економіки у листопаді 2005 року.