Правильний догляд за покришками
Про шини необхідно піклуватися регулярно. Особливо влітку, коли вони піддаються дії високої температури. Що робити, щоби шини залишалися у відмінному стані? Як доглядати за колесами в спекотну погоду?
Тиск у шинах варто перевіряти раз на місяць; проводити заміну типу шин залежно від сезону; балансувати колеса; перевіряти геометрію підвіски та, що не менш важливо, правильно зберігати покришки. Ці прості дії дають змогу довше користуватися гумою, у тому числі й шинами Hankook.
Найпоширеніша помилка, яка не залежить від сезону
Найпоширеніша помилка — їзда на недостатньо накачаних шинах. Через це ми витрачаємо більше палива й нерівномірно використовуємо протектор шин. Це негативно впливає не тільки на довкілля, але й на власника транспортного засобу. Тиск варто перевіряти перед кожним тривалим маршрутом із періодичністю раз на місяць.
Балансування коліс
Замінюючи шини, важливо проводити балансування коліс. Це не та процедура, яку можна зробити один раз і забути про неї назавжди. Баланс коліс мінливий, особливо під впливом їзди проблемними ділянками: від бордюрів до вибоїн на дорозі.
Зберігання
Про зберігання шин є безліч міфів і думок. Кожен досвідчений водій розробляє власну техніку догляду в різні пори року. Варто дотримуватися кількох простих порад. Те, як ми дбаємо про шини, коли їх не використовуємо, може продовжити їм життя. Не залишайте шини на сонці, морозі або за надмірної вологості. Зберігайте їх вертикально. Це запобігає появі щербрин і деформацій, що виникають, коли шина знаходиться в одному положенні впродовж декількох місяців.
Якщо ви зберігаєте шини разом із дисками, то вони повинні знаходитись тільки у горизонтальному положенні щоб не деформувати гуму. Залишайте шини в гаражі тільки якщо там сухо і достатньо тепло.
Що ще потрібно робити влітку?
Пам’ятайте, що асфальт влітку може нагріватися до 60 градусів. Чим це загрожує? Перегрівом. Гаряча дорога нагріває шини, роблячи їх м’якшими й посилюючи контакт із дорогою. За таких високих температур на гумі можуть з’явитися тріщини, бульбашки й дірки. Шини за звичайного використання також нагріваються до 50–60. Таке поєднання температур шини, асфальту й довкілля істотно впливає на витрату палива. Чим вища температура — тим менша витрата палива. Якщо ми додамо до цих розрахунків, наприклад, гальмування — ми отримаємо додаткові градуси Цельсія на поверхні протектора. До чого це призводить? За таких умов шини втрачають свої характеристики.