У 2 рази більше за площею стануть відділи свіжого м’яса і овочів, в 4 рази збільшиться асортимент рибного відділу. Почнуть працювати пекарня і кондитерський цех, поповниться асортимент кулінарного відділу. Також в оновленому гіпермаркеті з’являться нові відділи: книг, газет і журналів, аудіо- і відеопродукції, автотоварів, будівельних товарів, текстилю та одягу.
"Відкриття гіпермаркетів і торгових центрів, в порівнянні з супермаркетами, сьогодні для компанії є пріоритетним - говорить Олександр Прядухін, операційний директор ТОВ "Квіза-трейд". - Гіпермаркети набирають популярність в Україні завдяки широкому асортименту продовольчих і непродовольчих товарів в одному форматі. У свою чергу, прихід на український роздрібний ринок магазинів формату "гіпермаркет" і "торговий центр" сприяє поповненню місцевих бюджетів, появі великої кількості нових робочих місць, поліпшенню інфраструктури областей, нарощуванню виробниками оборотів і економії покупців на конкурентних цінах".
Нагадаємо, гіпермаркет в Ужгороді є 4-м по рахунку в мережі "Велика Кишеня". 3 гіпермаркети вже працюють в Івано-Франківську, Полтаві і Миколаєві.
"Велика кишеня" - одна з найбільших національних мереж роздрібної торгівлі в Україні, розвиток якої почався в квітні 2000 року з відкриття першого супермаркету в Києві на базі торгового оператора ТОВ "Квіза-трейд". Сьогодні мережа представлена в 11 містах України і налічує 29 магазинів (25 супермаркетів і 4 гіпермаркети, один з яких у складі однойменного ТЦ). Сукупні торгові площі мережі складають більше 65 тыс.кв.м. Оборот мережі за 6 місяців 2006 року склав більше 1 млрд.грн.
Агроогляд: овочі та фрукти
23 серпня 2006р.
Теги: