Перехід на одній із ділянок траси «Чоп-Київ» за Ужгородом можна зарахувати саме до таких місць. Ця ділянка дороги лежить між селами Нижнє Солотвино та Руські Комарівці. Оскільки ці села належать до однієї сільської ради, рух пішоходів через перехід
інтенсивним. Так само як і рух авто на шаленій швидкості по трасі.
Ряд чинників робить перехід із Нижнього Солотвина до Руських Комарівців небезпечнішим за інші тамтешні переходи. Так, уночі він не освітлюється. Незважаючи на те, що траса фактично проходить між трьома населеними пунктами (Р.Комарівці, Н.Солотвино та Глибоке), на ній немає жодного дорожнього знака обмеження швидкості. З однієї сторони переходу розміщений бар, з іншої — автобусна зупинка. Географія місцевості така, що однією смугою машини їдуть до місця переходу з гори на великій швидкості, іншою - на гору, перед тим набравши додаткову швидкість. Відповідно, у разі необхідності жодне авто вчасно загальмувати не зможе. Підтвердженням цього є уже 4 (!) хрести неподалік переходу. Про те, що на цьому місці безліч разів під колеса авто потрапляли собаки та кішки, годі й говорити.
Сільський голова Руськокомарівської сільради Степан БІЛАК стверджує, що одним із головних чинників виникнення аварійно небезпечної ділянки на межі трьох сіл є відсутність освітлення. Правда, цю проблему вже вдалося частково вирішити. Так, ДП «Служба автомобільних доріг у Закарпатській області» провелах освітлення вздовж дороги, але* до згаданого переходу світло «не дотягли» - до нього не вистачає буквально трьох стовпів. С.Білак каже, що кошти сільського бюджету дозволять встановити ліхтарі на тих стовпах неподалік дороги, що є власністю РЕМ. А от поставити додаткові три стовпи вздовж самої траси своїми коштами сільрада не може.
Сільські мешканці також відзначають особливу небезпеку при переході дороги. Так, місцевий мешканець села Іван Репка каже, що автобусну зупинку треба взагалі перемістити на кілька десятків метрів із того місця, де розташований перехід. Загалом, мешканці сіл вважають, що ділянка дороги стала б менш аварійною, якби згаданий перехід був освітлений і якби в цьому місці встановили знак обмеження швидкості.
Щодо першого, то, як повідомив нам начальник Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Василь МАРКОВИЧ, уже найближчим часом підприємство забезпечить згаданий перехід освітленням.
А от знак обмеження швидкості неподалік переходу і на прилеглій ділянці загалом з'явиться нескоро. Так, начальник організації дорожнього руху УДАІ в Закарпатській області Олександр КОВАЛЬЧУК повідомив, що ділянку неподалік сіл Н.Солотвино та Р.Комарівці поки що експерти не визнали аварійно небезпечною і такою, що є місцем концентрації ДТП. Згідно з нормативами, для того, щоб ділянку визнали такою, необхідно, щоб на ній трапилася певна кількість ДТП за певний проміжок часу. Словом, даішники поки що не бачать підстав встановлювати тут знак обмеження швидкості. Його не можна ставити і тому, що траса «Чоп-Київ» є міжнародною.
Цікаво, що на дорозі з Ужгорода до Мукаче-ва знаки обмеження швидкості руху таки стоять - у тих місцях, де... дорогу перетинають свійські тварини. Виходить, що їхні життя дорожчі за людські...