Слід зазначити, що таку позицію підтримав Комітет Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики при опрацюванні законопроєкту №4101-д «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень».
Юлія Траньович, консультантка з бюджетних питань Закарпатського РВ Асоціації міст України, розповідає, що надходження від земельного податку, який сплачує АТ «Укрзалізниця», є вагомими для значної частини бюджетів закарпатських територіальних громад, тому прийняття даного законопроєкту негативно позначиться на фінансовій спроможності громад. До прикладу, питома вага надходжень земельного податку по Укрзалізниці у бюджеті смт Батьово складає 80% (10,3 млн грн), смт Воловець – 38% (6,4 млн грн), м. Чоп – понад 8% (6,1 млн грн), Мукачівської ОТГ – 3,3% (24,6 млн грн), м. Берегове – 3,3% (4,8 млн грн), м. Ужгород – 0,7% (7,1 млн грн). Загалом втрати місцевих бюджетів у Закарпатській області складуть близько 130 млн. грн, а в Україні – 5 млрд. грн.
Слід зауважити, що в результаті реформи місцевого самоврядування територіальні громади отримали право самостійно встановлювати місцеві податки та збори і пільги по них, серед яких – земельний податок. Тим більше, що підтримка державного платоспроможного монополіста за рахунок місцевих бюджетів є неприпустимою. Це обов'язок власника – держави.
Тому так важливо, щоб народні депутати не підтримували законопроєкт №4101-д в частині звільнення земель залізниць від сплати земельного податку, або передбачили компенсації з державного бюджету зазначених втрат місцевим бюджетам відповідно до ст. 142 Конституції України, статей 97, 103 Бюджетного кодексу України.