Новий перепускний пункт "Ужгород" на словацькому кордоні й досі не працює: Україна не може прокласти кілометр дороги

Україна втрачає вантажно-транспортні потоки, оскільки не має сучасної інфраструктури на митних та прикордонних переходах. І дуже часто це залежить від простого невиконання взятих на себе зобов’язань. Приміром, новий перепускний пункт "Ужгород" на словацькому кордоні й досі не працює тільки через те, що Україна не спромоглася виділити гроші для будівництва 1 кілометра 115 метрів дороги.

Новий перепускний пункт "Ужгород" на словацькому кордоні й досі не працює: Україна не може прокласти кілометр дороги

Європейські інвестори готові вкласти у модернізацію терміналу 12 млн. євро. Чверть з них вже витратили на будівництво нового вантажного терміналу, але реконструювати автомобільно-пасажирський комплекс інвестори не поспішають, бо українці не виконали взятих на себе зобов’язань.
Реконструкцію автомобільно-пасажирського терміналу на перепускному пункті "Ужгород" європейці мали розпочати ще в січні. Та не зробили цього досі. Бо українці не дотрималися умов договору і не спромоглися прокласти один кілометр під`їзних шляхів. Другий рік поспіль грошей на будівництво дороги не виділяє Кабмін. Торік треба було 17 мільйонів гривень. Тепер після здорожчання - 23,5. Щоб хоча б утрамбувати землю та завезти основу під дорожнє покриття, шляховики взяли банківські кредити.
Василь Маркович, начальник Адміністрації автомобільних доріг у Закарпатській області: "На сьогоднішній день ще коштів немає і немає переліку. Ми не впевнені, що виконаємо своє зобов`язання. Хоча ми роботи не припиняли. Ми попросили підрядні організації взяти банківські кредити і вони сьогодні працюють на ці кредити. Таких робіт на сьогодні виконано більш як на 3 мільйони гривень".
Через відсутність під`їзної дороги не може запрацювати потужний вантажний термінал. Його урочисто відкрили ще три місяці тому. Поки там простоює сучасне обладнання, ваги та сканери, закарпатські митники продовжують оглядати вантажівки просто неба за допомогою металевих щупів та ліхтариків. На перевірку однієї машини витрачають майже півгодини. У новому терміналі ця процедура зайняла б три хвилини.
Михайло Порада, начальник Ужгородської митниці: "Три місяці після здачі побудованого терміналу нам прийшлося охороняти його своїми силами. Плюс довелося практично затрачати кошти за використану електроенергію, тепло, щоб забезпечити збереження його у нормальному стані. Ми не можемо більше працювати у такому режимі".
Коли запрацює новий вантажний термінал – залежить від українських урядовців. Шляховики запевняють: маючи гроші, дорогу збудують за два місяці. Тоді пропускна спроможність на кордоні зросте втричі. Хто і коли доведе до європейських вимог ще й автомобільно-пасажирський комплекс пункту пропуску "Ужгород", наразі невідомо.
Як уже повідомляло раніше "Закарпаття online", в інформації УНІАНу начальник Ужгородської митниці Михайло Порада пообіцяв, що новий транспортний термінал запрацює з 1-го квітня ( http://www.zakarpattya.net.ua/loadnews.asp?id=20672 ).

Світлана Ковбиця, Вадим Шишканич, "Факти", ICTV
09 квітня 2008р.

Теги:

Коментарі

pfr 2008-04-09 / 14:33:00
Порада пожартував... Ну а "бідні митники" не мучаться, їм так вигідно... Працювати по старинці, час відтягувати на кожній машині - це ж бабки, хабарі... А як там всюди техніка буде, все проглядатиметься, записуватиметься - то ж які доходи можна буде приховати?

НОВИНИ: Економіка

16:32
/ 1
У Франції відкрили перше у світі індустріальне виробництво целюлози з опалого листя на основі стартапу закарпатця Валентина Фречки
01:03
/ 8
На Закарпатті наразі перебуває 40% усього релокованого бізнесу України
20:35
На третій рік війни об'єми будівництва в Ужгороді майже втричі перевищили довоєнні показники – ЛУН
22:24
Зміни в митному законодавстві ЄС спричинили черги вантажівок перед КПП "Вишнє Нємецьке - Ужгород"
23:35
/ 1
Пов'язана із львівським бізнесменом фірма купила ще один дозвіл на видобуток мінеральної води на Закарпатті
11:11
/ 3
Посуха знищила більшу частину врожаю хурми на Закарпатті
22:05
Торік з прибутками спрацювали 73% підприємств Закарпаття
11:19
АРМА оголосила конкурс на управління ключовим логістичним комплексом Закарпаття "Термінал Карпати"
15:47
/ 2
Завершення будівництва євроколії на ділянці Чоп—Ужгород заплановано на 2025 рік
11:31
/ 1
На аукціонах "Земельного банку" за суборенду землі на Закарпатті ціна за гектар сягла майже 10 000 грн
00:59
/ 3
Підняття мінімальних роздрібних цін на вино стане подарунком для продавців "лівого" вина – Гарновдій
14:59
/ 3
Триває активна фаза будівництва євроколії між Чопом та Ужгородом – "Укрзалізниця"
11:13
Через закарпатську митницю найбільше експортують зерно та деревину, а імпортують - легковики та вантажівки
15:01
Цьогоріч на Закарпатській митниці найбільше податків сплачено за ввезення автомобілів, моніторів і проєкторів, телефонів та водонагрівачів
13:47
/ 1
Індустріальний парк на Берегівщині, один з трьох в Україні, отримає державні 148 млн грн на будівництво залізничних колій та електричної інфраструктури
16:31
З початку року на Закарпатті ціни на продукти харчування та безалкогольні напої зросли на 3,3%
16:18
У серпні споживчі ціни на Закарпатті зросли на 0,6%
01:28
З Харківщини на Закарпаття релокувалися 11 компаній корпорації родини Шуфані
20:51
/ 2
В Ужгороді будують завод із виробництва лікарських препаратів з плазми крові
20:22
/ 2
На Закарпатті за рік податкові надходження від туристичної галузі зросли на 45%
20:43
На Закарпатті запрацював "сухий порт" "Термінал Чорнотисів"
13:52
Кооператив із Закарпаття третину врожаю яблук продав у Європу
11:38
У Горонді на Закарпатті планують збудувати вже три сухих порти
17:38
На кошти ФАО кооператив з Берегівщини планує виробляти вино
20:17
/ 6
Кабмін сьогодні зареєстрував новий індустріальний парк у Мукачеві: планують залучити 36 млн євро інвестицій
» Всі новини