Територія Закарпаття є цікавою для підприємців з Китаю, через вигідне географічне розташування можливе збільшення об’ємів торгівлі як для місцевих ринків так і для зовнішньої торгівлі.
Продукція підприємства "Сувенірна корпорація CGF" вже представлена на світових ринках, не виключення й ринки України.
Менеджери компанії познайомились з сортиментом сувенірної продукції в крамничках спеціалізованих магазинів Ужгорода, Мукачева і висловили думку щодо відкриття на території області сувенірного гіпермаркету, який стане найбільшим у Карпатському регіоні.
Проект майбутнього сувенірного гіпермаркету також буде охоплювати регіональні ринки країн сусідів (Польща, Словаччина, Угорщина, Румунія), за попередніми підрахунками потенціал ринку збуту територія на якій проживає 10 млн. чоловік, потенціал ринку близько 50 млн. євро на рік.
На сьогодні існує хибна думка, що Китайська продукція є неякісною, так, як і в будь-якій країні є недобросовісні виробники продукції, але покупець нехай сам дає оцінку продукції, ми цьому активно сприятимемо сказав пан Чансі Шехуні.
На сьогодні, за словами комерційного директора компанії Чансі Шехуні перед нами стоїть задача у розвитку інфраструктури ринку, адже наша компанія динамічно розвивається, попит на продукцію є і ми зацікавленні у створенні гуртового центру, де будемо ближче до споживача. Асортимент сувенірної продукції є широким, і наші дизайнери зможуть запропонувати рівноцінні ескізи продукції, після проведення дослідження та фокус – груп, як для відвідувачів природних та рекреаційних ресурсів Карпат так і для любителів водних атракціонів Угорщини, любителів культурно – історичної спадщини. Приємно вразив рівень цін на сувеніри які продаються в сувенірних магазинах Закарпаття, вони є високими, дещо завищеними, не для пересічних українських туристів, це добрий ринок, і ми гарантуємо що наші ціни будуть доступні.
Протягом 2008 року ми проведемо глибинні дослідження ринку, безпосередньо познайомимось з закарпатськими виробниками продукції та будемо шукати землю під будівництво гіпермаркету, проект якого плануємо завершити до кінця 2009 року.
Активно сприятимемо і розвитку туризму в регіоні, адже потенціал проведення чемпіонату Європи по футболу 2012 року треба максимально використати. Можливо знайдемо інвесторів з нашої країни в сектор харчування. Цікавим є напрям розвитку проектів виноробства в Закарпатті, чудові кліматичні умови, тому можливо зацікавлення буде і вцій сфері.