Крім уже схваленого проекту спорудження ділянки "Ніредьгаза-Вашарошнамень" швидкісної міжнародної автомагістралі М3, пріоритетом визначено також і модернізацію залізничної автомагістралі "Солнок-Загонь" та розвиток регіону Загонь на кордоні з Україною.
Проект спорудження ділянки "Ніредьгаза-Вашарошнамень" міжнародної автомагістралі М3 - складової частини П'ятого пан'європейського транспортного коридору "Венеція-Трієст-Копер-Любляна-Будапешт-Ужгород-Львів" (за напрямком "Західний кордон-Київ") - угорським урядом було визнано одним із пріоритетних торік. Важливою передумовою цього стало й укладення угоди між урядами Угорщини та України про точки з'єднання автомобільних доріг на українсько-угорському кордоні у рамках П'ятого пан'європейського транспортного коридору (Київ, 2006 р.). Будівництво ділянки автомагістралі від Ніредьгази до Вашарошнаменя довжиною 46 кілометрів, що дозволить швидкісним сполученням звязати прикордонну північно-східну частину Угорщини з Будапештом, передбачено завершити у 2010 році - на рік раніше, ніж намічалося. У подальшому місцем одного із з'єднань швидкісної автодороги на кордоні у напрямку Ніредьгаза-Вашарошнамень-Чоп-Загонь-Ужгород-Мукачево стане "Чоп-Загонь", а другого - "Дийда-Берегдороуц", що у напрямку Івано-Франківськ-Міжгір'я-Косино-Дийда-Берегдороуц-Барабаш-Вашарошнамень-Ніредьгаза.
До категорії пріоритетних віднесено й проект комплексного розвитку регіону Загонь, що передбачає формування біля кордону з Україною логістичного центру, спроможного здійснювати роль моста транспортних перевезень між Азією, Росією, Україною і Західною Європою обсягом щонайменше 16 мільйонів тонн вантажів за рік. Цьому має послужити реалізація ще одного проекту - модернізація спорудженої ще всередині ХІХ століття дільниці залізничної магістралі "(Будапешт)-Солнок-Дебрецен-Загонь", що дозволить забезпечувати рух потягів на цій дільниці до 160 км/год.