Участь у заході також взяли: Каппер Клаус – Project Development Consulting, Кожухалов Сергій – PKF hotelexperts, Котовські Галина – представник Австрійського торгового офісу, Марина Паращинець – заступник директора керуючої компанії індустріального парку ТОВ «Сезпарксервіс», Пересоляк Владислав та Карабиньош Олексій – консультанти Інституту державного управління та регіонального розвитку УЖНУ.
Делегацію гостей зустрічали Володимир Панов, член наглядової ради ПрАТ «Єврокар», голова Федерації роботодавців Закарпаття, та Ігор Царенко, генеральний директор ПрАТ «Єврокар».
Зустріч розпочали з презентації можливостей для локалізації виробництва автокомпонентів на Закарпатті - проекту індустріального парку «Соломоново». Також гостей ознайомили з можливостями автомобільного кластеру на Закарпатті, який на сьогодні представлений всесвітньо відомими виробниками у галузі автомобільної та електронної промисловості, які у свій час обрали регіон для інвестування.
У ході зустрічі відбулось спільне обговорення потенціалу подальшого розвитку автомобільної індустрії на Закарпатті та питань міжнародного співробітництва.
Продовжили зустріч екскурсією виробничими потужностями автомобільного заводу «Єврокар». Генеральний директор Ігор Царенко ознайомив гостей з історією створення заводу та можливостями розвитку повномасштабного виробництва автомобілів.
Нуцу 2020-02-12 / 23:16:09
Пародія .... фейк - фейкова "автоіндустрія"... більше нічого сказати ...
Ввозять майже готовий автомобіль (але не сплачують митні збори розмитнення в бюджет України). Тут на Єврокарі прикручують деякі частини (вузли) - і - о чудо !!!! - Україна виробила автомобілі, в Закарпатті автоіндустрія ... блеф фейк ...
чисте надувательство ....
І на цьому хтось нагріває руки, дістає прибутки .... вузьке коло осіб і приближенних до цього корита ...,
Нуцу 2020-02-12 / 23:07:36
!Как далеки они от народа" !!!
- так би мягко сказати про цю групу людей, які жирують на спинах простих трудяг.
Яка гнусна ілюзія, який фейк, який просто обман !!!
Яке там до чорта виробництво ? - Це чистий фейк... звичайна зборка з крупних вузлів автомобілів, які завозять у майже готовому вигляді із Словакії на платформах - там навіть жд колію провели європейську до цього зборочного цеху- і все з метою удешевлення і отримання додаткових прибутків, використовуючи дешевшу РАБ силу
GEORG HOHENZOLLERN 2020-02-11 / 14:07:40
75режим Закарпаття-знайшов в Підкарпатті вільних рабів та випускає собі ЕUauto,a SUрабам достатньо автоLADA,на UAцвинтарі комунізму,поряд зі степом В.Орбана Пусто.
MІКОLA GOGOL 2020-02-11 / 12:19:55
Кошти допомоги SU-UA трофею-кондомінімуму Закарпаття повинні розподіляти народи+парламенти АU-CR-SK-PL-Угорщини,а не корупцiонери облради разом з КМКSZ-TУКЗ