- Такі “лихачі” завдають чимало клопотів залізничникам та працівникам ДАІ, - розповідає державний автоінспектор Тячівського МРМВЕ УДАІ майор міліції Іван Ізай. - Вражає, що у ДТП потрапляють не водії транзитних маршрутів, а місцеві, тобто ті, хто чудово орієнтується на дорозі. Колись, два роки тому, я розмовляв з одним водієм, який потрапив в аварію на залізничному переїзді. Ось що він мені сказав: “То було, наче у страшному сні -- мою машину тягнуло близько 200 метрів, я вже чекав смерті. Жахливі хвилини, впродовж яких я посивів. Бог мене врятував, і тепер я правда не їжджу на автомобілі, але коли їду пасажиром і ми проїжджаємо залізничний переїзд, то мені постійно ввиджається, що нас збиває потяг, хочеться вистрибнути з машини...”
За статистичними даними, твердить майор, кількість загиблих людей за минулі роки не зросла. Тим не менше, потрібно вносити зміни у законодавство про адміністративні правопорушення, зокрема, щодо застосування матеріалів відеофіксації порушень водіями Правил дорожнього руху під час подолання залізничних переїздів та використання цих матеріалів під час притягнення водіїв до кримінальної чи адміністративної відповідальності. Нехтувати правилами дорожнього руху вельми небезпечно.
Доцільно, напевне, перейняти досвід сусідніх держав, скажімо, Білорусі: тут за правопорушення на переїзді назавжди позбавляють прав водія, а в країнах Балтії накладають штрафи розміром понад тисячу доларів та вживають інших радикальніх заходів. Та й у нас в Україні на деяких переїздах встановлені відеокамери. Коли водії дізналися, що за ними стежать, тобто здійснюється відповідна фіксація на відеоплівці, то дорожньо-транспортних пригод стало менше. Або, приміром, у великих містах ставлять понівечені потягом машини, як пам’ятники, аби постійно нагадувати водіям, що може бути, якщо нехтуються правила на залізничному переїзді.