Народні депутати, серед яких і Василь Петьовка, звернулись до Голови правління «Укрзалізниці» Євгена Кравцова переглянути розклад руху поїздів Київ-Рахів та Київ-Івано-Франківськ та зробити його максимально зручним для пасажирів. Після запропонованих нардепами змін час, проведений у дорозі може скоротитися на 4,5 години, а логістика стане оптимальною для подорожуючих.
"У туристів та відпочиваючих складається враження, що Закарпаття залишається відрізаним від залізничного сполучення, адже дістатися сюди навіть потягом – вкрай складно. Попит на сполучення до Рахівщини та Яремчанщини - круглорічний і не обмежується виключно літнім сезоном. Практика організації залізничних сполучень до рекреаційних зон вказує на те, що залізниця готова довозити пасажирів не тільки до найближчих обласних центрів чи великих залізничних вузлів, а й безпосередньо до пунктів рекреації", - йдеться у зверненні.
Наразі народні депутати просять для поїзда 357/358 Київ – Рахів: змістити час відправлення із Києва із 14:28 на 20:05 (орієнтовно); обмежити маршрут поїзда з Києва до Ворохти або організувати спільний обіг по станції Рахів; у зворотному напрямку – без змін; для поїзда №43/44 Київ – Івано-Франківськ: передбачити курсування у складі поїзда групи із 10-12 вагонів за маршрутом Київ – Івано-Франківськ – Рахів, що не вимагає внесення змін у розклад руху на ділянці Київ – Івано-Франківськ. Після цих змін час прямування між Києвом та Раховом поїздом №43/44 Київ – Рахів скоротиться на 4 години 30 хвилин, а час прибуття до станцій Яремчанщини та Рахівщини залишиться таким, як у наявного поїзда №357 Київ – Рахів. Водночас поїзд №357 Київ – Ворохта отримає зручне відправлення із Києва о 20:05 та зручне прибуття до станцій Чортків (05:31), Заліщики (07:18), Городенка-Завод (08:36) та Коломия (10:00).
Запровадження пропонованих змін жодним чином не порушить інтереси мешканців та гостей міста Івано-Франківськ, оскільки упродовж двох попередніх років між Києвом та Івано-Франківськом призначено дві пари нових поїздів Київ – Івано-Франківськ, йдеться у зверненні народних депутатів, котрі просять створити робочу групу для якнайшвидшої реалізації потрібних змін, на які очікують і місцеві, і туристи.
Гуцул. 2019-06-09 / 18:17:31
Зкорочення часу в дорозі, це збільшення швидкості поїзда. Яким чином якщо жд дорога в жахливому стані аварій більше хочеться чи що? Залізниця хоче по максимуму заробити грошей не вкладаючи в саму залізницю грошей. Та що дороги навіть переїздів для людей "не пасажирів" таких як слід облаштувати не можуть... Шпалам по 20 років. Люди вдумайтесь дерев'яні шпали! Вони вже як губка! Бережіть своє життя. Обмежуйте користування залізничним транспортом!
Вікторія 2019-06-09 / 15:12:18
Цікаво,а чи зауважили депутати думку пасажирів-студентів,котрі навчаються у Тернополі,чи це поізд тільки для туристів?
100ronnij 2019-06-09 / 10:43:55
Слушне зауваження !
Гуцули знають, що кажуть !
гуцули 2019-06-09 / 10:11:17
Добре б було зробити 357/358 зробити міжнародним, протягнувши маршрут до румунського Сиготу Марамороського, до якого є протягнута наша колія ще за часів СРСР. Донедавна, в 90-х курсував дизель поїзд Рахів-Сигет. Це був би початок міжнародного залізничного сполучення з українськими гірськолижними курортами.