Водночас, минулоріч у перший місяць 2018-го сталося 98 дорожньо-транспортних пригод. Таку статистику озвучив в ефір UA: ЗАКАРПАТТЯ начальник Управління патрульної поліції Закарпатської області Юрій Марценишин.
Головний патрульний області додав, що “за січень 2019-го зафіксовано 13 ДТП із потерпілими, коли в минулому році ця кількість була більшою на 5 ДТП”.
Окрім цього, минулоріч в Ужгороді трапилося 8 дорожньо-транспортних пригод із матеріальними збитками за участю поліцейських, два випадки із них — через вину патрульних: неуважність, перевищення швидкості, недотримання безпечної дистанції під час виклику. “У 2019-му, станом на сьогодні, — лише 1 ДТП виникла за вини водія патрульного автомобіля”, — зазначив Юрій Марценишин.
У 2018-ту році суд розглянув 2000 протоколів про порушення роботи патрульної поліції. «15% із них — близько 300 справ — закрито. Це пов’язано з неправильним оформлення протоколів або постанов поліцейськими, незаповненими графами дат, місць та часу адміністративних правопорушень, неправильним кваліфікуванням дій особи патрульними, відсутність доказів факту вчинення правопорушення, залучення тільки 1 свідка, або взагалі його відсутність», — повідомила прес-секретарка Ужгородського міськрайонного суду Надія Гейруш.
Загалом, минулого року до Апеляційного суду Закарпатської області надійшло 458 справ за апеляційними скаргами про адміністративні правопорушення. “Із них розглянуто 274 справи, скасовано 140 і повернуто на доопрацювання 74», — каже голова Закарпатського апеляційного суду Ганна Фазикош.
У великих містах Закарпаття за дотриманням правопорядку також стежать піші та велопатрулі. “По два велопатрулі в Ужгороді та Мукачеві виїжджають на вихідних влітку у місця великого скупчення людей. Взимку піші патрулі працюють у нічний період з 22:00 до 4:00 ранку з п’ятниці на суботу”, — сказав Юрій Марценишин.