«Ми вивчаємо можливості в цій тематиці, про якусь конкретику говорити поки рано. Є два основні варіанти розвитку і кілька комбінацій. Перший – створення виробництва електромобілів і батарей як їх основного елемента. В Європі таких виробництв практично немає», – сказав він.
Водночас, другим варіантом Боярин назвав вірогідність України стати майданчиком для виробництва китайських електромобілів, які будуть поставлятися в Європу.
«Китай зараз дуже активно на державному рівні розвиває напрямок електромобілів. Через кілька років вони стануть глобальними лідерами у виробництві електромобілів і почнуть експансію на європейський ринок. Україна може стати корисною для них», – зазначив власник заводу.
Крім того, за словами Боярина компанія також розглядає можливість й поставок в Україну нових електромобілів й додає, що, «для початку масових поставок нових електромобілів повинна бути підготовлена зарядна інфраструктура, законодавство».
«Ми спільно з Мінінфраструктури беремо участь в підготовці стратегії розвитку електротранспорту для України. Але крім цього потрібно виробити конкретний план щодо її реалізації», – пояснив він.
Так, він зазначив, що як і будь-яке промислове підприємство в Україні, «Єврокар» знаходиться у вкрай складній ситуації. «У 2017 році трохи збільшили виробництво – до 6145 автомобілів. Але якщо дивитися на масштаби нашого підприємства, це крапля в морі. При існуючих умовах немає сенсу займатися виробництвом в Україні. Ми останні, хто випускає легкові автомобілі. Намагаємося зберегти персонал з розрахунком на можливі майбутні проекти. Без підтримки промисловості на державному рівні говорити про якийсь розвиток складно», – заявив Боярин.